شهردار تهران گفت: متأسفانه در خرداد ماه و با توجه به آسیب رساندن به زیرساخت‌های فناورانه شهرداری تهران و همچنین اغتشاشات چند ماهه اخیر دچار رکود در مجموعه شهرداری شدیم اما هم‌اکنون شرایط خوبی فراهم شده است.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی درباره تحقق بودجه امسال شهرداری تهران گفت: بودجه مصوب شهرداری تهران امسال از سوی شورای شهر ۵۰ هزار میلیارد تومان مصوب شده است که اگر خدا بخواهد بیش از این رقم محقق خواهد شد.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران نیاز به اصلاحیه بودجه توسط شورای شهر دارد؟ تصریح کرد: بودجه دو سقفی بسته شده است و تا ۶۰ هزار میلیارد تومان نیاز به اصلاحیه بودجه ندارد اما جابجایی اعتبارات نیاز به اصلاحیه از سوی شورا دارد.

زاکانی با بیان اینکه در خرداد ماه و با توجه به آسیب رساندن به زیرساخت‌های فناورانه شهرداری تهران و همچنین اغتشاشات چند ماهه اخیر دچار رکود در مجموعه شهرداری شدیم، گفت: اما هم‌اکنون شرایط خوبی فراهم شده است.

شهردار تهران درباره طرح برخی گلایه‌ها از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران درباره تصمیم‌گیری داماد او در برخی مجموعه‌های شهرداری گفت: او به هیچ عنوان تصمیمات خاصی اتخاذ نمی‌کند و اعضای شورای شهر تهران محبت دارند و بنده نیز از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد برنامه‌ها در شهرداری استفاده می‌کند.

کد خبر 730356
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Borzoo NO ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    20 0
    یعنی داماد خود را در شهرداری منصوب کرد تا از رکـــــورد خارج شود ؟؟؟