سازمان برنامه و بودجه اعلام‌کرد: تاکنون هیچ تصمیمی درباره افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی آن گرفته نشده است و شایعات منتشر شده در این زمینه مبنی بر تلاش دولت برای افزایش سن بازنشستگی تا ۱۰ سال درست نیست.

بازنشستگي

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به گزارش یکی از روزنامه ها آورده است: «تدوین برنامه هفتم توسعه در مراحل پایانی قرار دارد و تاکنون هیچ تصمیمی درباره افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی آن گرفته نشده و شایعات منتشر شده در این زمینه مبنی بر تلاش دولت برای افزایش سن بازنشستگی تا ۱۰ سال، درست نیست.

لایحه برنامه هفتم توسعه در سازمان برنامه و بودجه کل کشور در حال تدوین است و تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص افزایش سن یا اصلاح سن بازنشستگی و چگونگی افزایش آن گرفته نشده است.

شایان‌ذکر است، سازمان برنامه و بودجه همواره تلاش می‌کند همه جوانب و پیامدهای ایجاد شده توسط هر حکم در برنامه را در جامعه به‌طور کامل بررسی کند؛ بنابراین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه و ارائه آمار و اطلاعات غلط کاملاً مردود است».

کد خبر 730094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    3 3
    پیشنهاد می گردد افرادی که دکتری دارند با ۶۵سال سن یا ۴۰ سال سابقه کار بازنشسته شوند . افرادی که فوق لیسانس هستند با ۶۰ سال سن یا۳۵ سال بازنشسته شوند وافراد که مدرک لیسانس دارند با ۵۵ سال سن یا ۳۰ سال سابقه خدمت بازنشسته شوند وبرای جبران سابقه کار اضافه برای سال هرکدام از مدارک تحصیلی تعجیل در ارتقا فوق العاده ویژه کارکنان تا سطح عالی انجام شود.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    5 2
    کدام برنامه توسعه عملی شده که این یکی بشه. به جای تمرکز روی سن بازنشستگی روی حفظ و ارتقای نیروی کار جوان تمرکز کنید. دیگه هر کس یکم سواد داره داره فرار می کنه از کشور.
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    11 2
    جلوی اختلاس ودزدیها رو بگیرید وبجاش مشاغل سخت وزیان اور را با ۲۵ سال والباقی رو با ۳۰ سال بازنشسته کنید ونیروهای جوان وتحصیلکرده را جذب نمایید که جوانان گرایش وامید به زندگی داشته باشند.از کشور روی گردان نشوند
    • مرتضی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      3 0
      احسن