همشهری آنلاین: ستاد انتخابات کشور ضوابط و مقررات تبلیغات نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این اطلاعیه با اشاره به ممنوعیت هر گونه تبلیغات از زمان ثبت نام داوطلبان تا هنگام آغاز تبلیغات رسمی، 16 آذرماه به عنوان زمان آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها ذکر شده است که تا 7 روز پس از آن ادامه خواهد داشت.

براساس این اطلاعیه و بر مبنای قانون انتخابات، انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی از هنگام اعلام رسمی اسامی نامزدها برای نامزدهای نمایندگی مجلس از صدا و سیما و میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل وسایر امکانات وزارتخانه ها و ادارات، شرکتهای دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداریها و شرکتها و سازمانهای وابسته به آنها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی (به هر مقدار) استفاده می کنند و نیز در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع است.

این اطلاعیه خاطرنشان کرده است که آثار تبلیغاتی از جمله عکس، تراکت، زندگی نامه، جزوه و.... می بایست حداکثر در قطع 15در20 سانتی متر باشد.

لازم به ذکر است، انتخابات میاندوره ای هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر ، اهواز و بم 24 آذرماه برگزار خواهدشد.

کد خبر 7298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز