فرمانده هوا فضا سپاه تشخیص درست قوای مسلح و امنیتی کشور در نحوه مقابله با توطئه دشمنان را امری حکیمانه و برخاسته از درایت دانست و گفت: عملیات برق‌آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست‌های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.

سردار حاجی زاده

به گزاش همشهری‌آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان(برادر) که میزبانی نیروی هوا فضای سپاه در مجتمع فرهنگی امامت مشهدمقدس برگزار شد، با اشاره به  اقدامات دشمن در خصومت با ایران اسلامی در ماه های اخیر، یادآور شد: اطلاعات سرویس‌های جاسوسی دشمنان این کشور و نظام مقدس اسلامی بر مبنای چند گام از جمله تجزیه همانند لیبی و طرح سوریه سازی متمرکز شد که فوت مرحومه امینی یک بهانه طلایی برای آنان ایجاد کرد.

حضور بدون سلاح نیروهای نظامی برای خنثی‌سازی نقشه دشمن بود

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ادامه داد: دشمن با موج سواری بر احساسات و عواطف مردم بویژه در حوزه‌های جنسیتی، قومی، مذهبی و به خصوص حجاب با یک تبلیغات هماهنگ  تصمیم داشت این موج را به یک سونامی رسانه‌ای تبدیل کند.

وی اضافه کرد: در گام بعدی رسانه‌های بیگانه می‌خواستند مردم را به عنوان معترض به کف میدان آورده و با خشمگین کردن نیروهای حافظ نظم وامنیت و انعکاس رسانه‌ای آن به دنبال تشدید این درگیری ها بودند که عملاً نیروها و مردم را وارد فاز کشته‌سازی و درگیری مسلحانه کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: مسئولان نظامی متوجه نقشه شوم دشمن شدند و پس از آن همه نیروها بدون سلاح حضور پیدا کردند تا نقشه کشته سازی خنثی شود. 

وی افزود: اتفاق دیگری که باعث شکست دشمن شد، هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار و قهرمان ایران اسلامی بود که به رغم حضور برخی از نوجوانان و جوانان فریب خورده و تحت تاثیر احساسات و هیجانات در اغتشاشات ، صف خود را از آنان جدا کردند.

سردار حاجی زاده گفت: گام نهایی دشمنان در این فتنه اخیر حمله نظامی و مسلحانه از سوی نیروهای تروریستی گسیل شده از اقلیم شمال عراق بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج ) این ملت و مدافعان مقتدر نیروی زمینی سپاه قبل از انجام هر حرکتی توطئه آنها را در نطفه خفه کردند. 

عملیات برق آسای سپاه به مقر تروریست‌های کردستان عراق پیش دستانه بود

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تشخیص درستِ قوای مسلح و امنیتی در نحوه مقابله با توطئه و نقشه دشمن برای حمله به کشور را امری حکیمانه و برخاسته از درایت برشمرد و گفت: دشمنان متوجه شکست خود از عملیات پیش دستانه و برق آسای نیروی زمینی سپاه در حمله به مقرهای گروهک های  تروریستی در برخی مناطق اقلیم شمال عراق شدند.

 وی با اشاره به تحرکات اخیر منافقین و نیز برخی از شبکه های رسانه ای که در همسایگی ما قرار دارند و دستشان به خون جوانان این ملت آلوده است گفت: دشمنان بدانند که این ملت در آینده‌ای نه چندان دور عاملان و حمایت کنندگان فتنه اخیر را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به سخنان مایک پمپئو درباره مریم رجوی تصریح کرد: لاف زدن در اینگونه مجالس آن هم توسط عنصر منفور و تاریخ مصرف گذشته برای ملت عظیم الشان ایران جز خنده و استهزا نتیجه‌ای ندارد.
 
سردار حاجی زاده  با بیان اینکه اگر ۵ درصد این فتنه به کشوری دیگری تحمیل می شد تا به حال سقوط کرده بود، یادآور شد: با استحکام درونی که از این کشور و نظام اسلامی سراغ دارم این کشور به لطف الهی با این حوادث تکان نخواهد خورد و نیروهای مسلح مقتدر و مردمی ما با آمادگی صد درصدی، مهیای پاسخگویی به هرگونه توطئه دشمنان هستند.

در ابتدای این مراسم سردار حاجی‌زاده با اشاره به فرازی از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه قرآن کتاب زندگی و انقلاب اسلامی است،‌گفت: در سایه سار قرآن کریم و نترسیدن به غیر قرآن؛ عزت، قدرت و استقلال پیدا می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت این محفل که مزین به نور کلام وحی و حضور چهره های برتر قرآنی سپاه است تصریح کرد: باید چهره های قرآنی مسلح به کلام الهی، جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف و فریضه الهی بیشتر عملی کنند. 

کد خبر 729498
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 37
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    35 57
    آقا یه عملیات برق آسا هم به نفوذیهای داخلی بکنید
  • ناشناس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    41 93
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود اگر اصلاحاتی ها نبودن کشور خیلی خوب بود
    • نیما IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      49 44
      اگه امثال تو نظر بدن یا ندن...اصلا مهم نیست
  • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    39 76
    درود بر سپاهیان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی
  • علی تراب IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    44 91
    فدای فرمانده رشید اسلام با این دید بی نظیرش،ممنون سردار بی ادعا.
  • عارف اردبیل IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    42 65
    درود خدا بر دلاوران ایران زمین سپاه و ارتش ❤️🇮🇷❤️
  • حزب الله سعید IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    36 67
    زنده باد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و کل نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی جان برکف دم همتون گرم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • محمدروزبهانی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    33 77
    اگه خدایی نکرده روزی دشمنامون به هدفشون برسن و ایران رو تصرف کنن یچیزی به چشم میبینیم که توی کابوسم ندیدیم ،اون روز من و امثال منم دیگه نیستیم که بتونیم شما و زن بچتون از دهن کفتار دراریم چون قانونا باید مارو بکشن که دست پلیدشون به شما و ناموستون برسه
    • فرامرز IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      53 39
      خودتو خیلی دست بالا گرفتی
  • علی موحد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    28 45
    لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم و صل الله علی خیر خلقه محمد و آله الطبین و الطاهرين اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم خدا را شکر و خداقوت به همه دلاورمردان حافظ اسلام و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه اعضای جبهه مقاومت...
  • محمد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    29 46
    این کشور مختاردارد عماردارد و مالکها دارد ومولایی که قبله گاه ملتش هست این سرزمین اینهمه شهید داده که با خون این شهیدان درختش ریشه دار و تناور شده تا به این بادها نلرزد ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    27 58
    رهبر ما مالک اشتر دوران است.نایب برحق امام زمان است.او هزار اسرار در سینه دارد.او یک قلب پاک بی کینه دارد .عدالت و اصناف و دین داری کار اوست .فرماندهی کل جهان در دستان اوست .