سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷ - ۰۶:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اوضاع نوار غزه و اظهارات رئیس جمهوری در نمایشگاه دستاورد‌های صنعت مهم‌ترین عناوین مطبوعات روز سه شنبه 24 دی را به خود اختصاص دادند.

روزنامه ایران با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در آئین گشایش نمایشگاه دستاوردهای صنعت تیتر زد: حرکت ایران به سوی بازار‌های جهانی.
[اظهارات رئیس‌جمهوری در نمایشگاه دستاوردهای صنعت و معدن]

جام جم تجمع دانشجویان مقابل سفارتخانه‌های اروپایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را برای موضوع عکس اول خود برگزید.

کیهان با اشاره به هشدار پارلمان‌های مصر و اردن به سران دولت کشور‌های خود تیتر زد: قطع رابطه با اسرائیل یا برکناری از قدرت.

این روزنامه یکی از اخبار صفحه اول خود را نیز به اظهارات رئیس جمهوری در نمایشگاه نوآوری صنعتی و معدنی اختصاص داد و تیتر زد: هیچ یک از عرصه‌های علم و فن آوری از دسترس دانشمندان ما دور نیست.

رسالت به نقل از روزنامه ایندپندنت تیترزد:جنگ وحشیانه در غزه میراث بوش در خاورمیانه است.

اطلاعات تیتر زد: ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در غزه.

سرمایه با اختصاص عکس اول خود به سید محمد خاتمی و میر حسین موسوی به نقل از رئیس جمهوری سابق ایران تیتر زد: یا من می‌آیم یا جناب میر حسین موسوی.

عصر اقتصاد تیتر زد: عوارض صادراتی سیمان حذف شد.

اعتماد نیز با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری سابق ایران درباره انتخابات تیتر زد: خاتمی: من یا میر حسین می‌آییم.

اعتماد ملی با اشاره به اعلام برندگان جایزه گولدن گلوب تیترزد: سایه هندی‌ها روی هالیوود.

آفتاب یزد تیتر زد: قطعیت کاندیداتوری خاتمی یا مهندس موسوی.

جهان صنعت با اشاره یکی از تحلیل‌های موجود درباره دنیا در سال 2009 تیتر زد: آرایش اقتصادی جهان به هم می‌ریزد.

ایران ورزشی خبر اول خود را به مراسم معارفه مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس تهران اختصاص داد و تیتر زد: انصاری فرد: کسی را می‌آوریم که با پیروانی کار کند.

جهان فوتبال اما احتمال داد که پیروانی دستیار مربی جدید احتمالی پرسپولیس شود و تیتر زد: پرسپولیس بوناچیچ در آستانه توافق، 70000 یورو؟!

کد خبر 72855

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز