همشهری آنلاین‌: رونالدو ناساریو بازیکن رئال مادرید می‌گوید: اگر نتوانم اعتماد کاپلو را جلب کنم مسوولان باشگاه باید به من اجازه دهند رئال مادرید را ترک کنم.

ال‌پاییس،فابیو کاپلو و رونالدو تمام تلاش خود را برای اجتناب از درگیری به کار برده‌اند،اما اکنون به نظر می‌رسد اختلافات آن‌ها به اوج رسیده باشد تا حدی که دیگر نتوان شکاف میان آن دو را پر کرد.

سرمربی رئال مادرید در واقع خواستار آن است که رونالدو با کاهش وزن خود سرعتش را بالا ببرد واز خویش در زمین بازی استقامت نشان دهد.این شرایطی است که کاپلو برای حضور این بازیکن برزیلی در زمین مسابقه تعیین کرده است.

رونالدو نیز در مقابل گفته است :بر این باورم که شرایط جسمانی‌ام تا زمان حضور در زمین بهبود پیدا نخواهد کرد. به باور کاپلو حضور بازیکن در میدان باید برای وی یک هدف غایی تلقی شود ،در حالی که رونالدو حضور در زمین را همسنگ هدفی صوری می‌داند.

رونالدو در واقع از این که از سوی مربیان مورد توجه قرار نمی‌گیرد گله مند است واین مساله را  در محافل عمومی نیز مطرح می‌کند.او در رختکن در این باره گفته است نمی‌دانم چرا من را در تابستان (فصل نقل وانتقالات) به فروش نرسانند.

رونالدو حاضر است(البته آنگونه که به نظر می‌رسد بدون اجرای خواسته‌های سرمربی) به مبارزه برای حضور در ترکیب ثابت تیم ادامه دهد.او عنوان کرده‌است اگر تلاش‌هایش در این راستا به نتیجه نرسد،درخواست خود را مبنی بر ترک باشگاه مطرح خواهد کرد.

این مساله در حالی از سوی رونالدو مطرح می‌شود که در تابستان نیز برخی از اعضای هیات مدیره خواستار فروش وی شده بودند.البته آن‌ها از تلاش‌های خود دست برنداشته‌اند و خواستار فروش رونالدو در ماه ژانویه (مقطع بعدی نقل وانتقالات) شده‌اند.

به نظر می‌رسد این دسته از مدیران با اقدامات نابجایی که رونالدو از خویش نشان می‌دهد به خواسته خود نزذیک شده باشند، زیرا رونالدو نه تنها گامی در راستای بهبود شرایطش در باشگاه برنمی‌دارد که در آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید نیز دیرتر از سایر یارانش در زمین حضور یافته‌است.

او به جای ساعت یازده در ساعت 12:10 دقیقه برسر تمرینات تیمی حاضر شده بود.تاخیر رونالدو در حضور برسر تمرینات با  انتشار مصاحبه وی با روزنامه آ.ب.ث در زمینه تلاش بیشتر در تمرینات همزمان شده بود.

کد خبر 7269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز