دانلود قسمت 37 جیران کامل، دانلود جیران قسمت ۳۷، دانلود قسمت ۳۷ جیران کامل، دانلود سریال جیران قسمت سی و هفتم، دانلود جیران قسمت سی و هفتم، دانلود قسمت سی و هفتم جیران نسخه کامل، خرید سریال جیران قسمت 37، دانلود فیلم ایرانی جیران قسمت ۳۷ به ادامه مطلب مراجعه کنید

جیران
  • برای دانلود سریال جیران قسمت سی و هفتم 37 به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و هنرمندی بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل روی لینک زیر کلیک نمایید.
  • ***********************************************************
  • برای دانلود جیران قسمت 37 به لینک زیر مراجعه کنید
  • «« دانلود قسمت ۳۷ سریال جیران »»
  • ***********************************************************
  • درباره سریال جیران قسمت سی و هفتم
  • سریال جیران سریالی تاریخی و عاشقانه است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی و در 50 قسمت 60 دقیقه‌ای در ژانر عاشقانه ، تاریخی ، درام ، اجتماعی برگرفته از اوضاع بسیار آشفته دوران حکومت ناصری به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی حسن فتحی و احسان جوانمرد در سال 1398 تولید گردیده است.
  • زمان پخش قسمت سی و هفتم سریال جیران :
  • سریال جیران قسمت سی و ششم جمعه 18 آذرماه ساعت 8 صبح از فیلیمو و گهر پخش می شود. شما عزیزان می توانید تماشای آنلاین سریال جیران قسمت 37 و دانلود حلال سریال جیران قسمت 37 را در کنار خانواده تماشا کنید.

بازیگران سریال جیران قسمت سی و هفتم

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی

برای دانلود سریال می توانید به وبسایت ما سر زده و به رایگان فیلم و سریال های خارجی را با دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده دانلود و یا آنلاین مشاهده کنید.

جیران قسمت ۳۷ چی میشه

حکایت شاه و جیران، حکایت وصل است و هجران... که پسندند که فراموش کنی عهد قدیم به وصالت که نه مستوجب هجران بودم.

سرکشی های جیران موقعیت خانواده اش را در دربار به خطر می اندازد و میرزا اسدالله برای حفظ موقعیت تازه به چنگ امده اش حتی حاضر است دست به جنایت بزند. جیران خشمش را نزد شاه بروز می دهد.

جیران نظم حرمسرا را به هم می ریزد. بلوای حرم زیر سر ننه اشوب است و مهد علیا این را تحمل نمی کند… سیاوش در خود سفر می کند تا راه را بیابد…

جیران پس از مرگ فرزندش و متعاقباً انتصاب پسر تاج‌الدوله به ولیعهدی، روزگار خوشی را نمی‌گذراند. جیران اکنون ننه آشوب را به نزد خود آورده تا به کمک او قاتل پسرش را پیدا کند بلکه مرهم کوچکی باشد بر داغ قلبش.

سر پر سودا و دل پر از اندوه جیران که به خاطر مرگ مشکوک فرزندش هنوز هم آرامش ندارد، باعث شده کم‌کم دوستانش نیز نسبت به رفتارها و کارهای او اعلام برائت کرده و او را تنها بگذارند. تا جایی که ملک‌زاده در حضور تمامی خواتین و خواجه‌های دربار، زیر گوش جیران زد و او را از ادامه ماجرای پیدا کردن قاتل فرزندش منع کرد.

این رفتار ملک‌زاده شوک بزرگی به روحیه جیران بود اما او به هیچ‌ عنوان از کاری که قرار است انجام دهد کوتاه نیامده و در حضور مهد علیا درخواست کرد تمامی خواجه‌ها و ندیمه‌ها را برای استنطاق نزد ننه آشوب برده تا قاتل فرزندش که با فرضیه ننه آشوب از میان ندیمه‌ها و خواجه‌های دربار است، پیدا شود.

اما پس از آن که قراول‌های مخصوص شاه با حکم ناصرالدین‌شاه اقدام به اخراج ننه آشوب از کاخ کردند، جیران تصمیم گرفت در حرم عبدالعظیم حسنی تحصن کند، تا شاه باز هم اجازه ورود ننه آشوب را به کاخ بدهد. اتفاقی که می‌تواند جیران را تا مرز سقوط از جایگاهش ببرد و سرنوشت او را به دوران قبل از ازدواج با شاه تغییر دهد.

وبسایت گهر سایتی برای بررسی و معرفی فیلم های برتر می باشد ، اگر قصد انتخاب و تماشای فیلم سینمایی عاشقانه دارید می توانید از گهر کمک بگیرید

برای دانلود سریال خارجی رایگان و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی و دانلود حلال و قانونی فیلم و سریال های ایرانی.

کد خبر 726632

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز