قابل توجه کنکوری‌ها، دبیرستان‌ها، مراکزآموزشی، و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش؛ با توجه به برگزاری کنکور سراسری در دی ماه برای اولین‌بار از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع می‌رساند

image-20221204150030-1.jpeg

شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به برگزاری آزمون جامع «هدف» ویژه کنکور در دی ماه سال ۱۴۰۱ اقدام نموده است.

از مهم‌ترین مزایای این آزمون می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • آشنایی داوطلبان با شیوه برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی؛
  • ارزیابی معلومات مکتسبه داوطلبان در زمینه دروس اختصاصی؛
  • آشنایی و آماده‌سازی داوطلب برای حضور و کاهش اضطراب حضور در جلسه برگزاری آزمون؛
  • آشنایی با پرسش‌های چهارگزینه‌ای استاندارد و مفهومی در هر درس.

         پس از برگزاری آزمون جامع «هدف»، کارنامه‌ای با اطلاعات بسیار مفید و ارزنده شامل نمره خام دروس، میانگین نمرات خام نفرات برتر، رتبه در هر درس و رتبه کل در مقایسه با داوطلبان شهر، استان و کشور و نمره کل اختصاصی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد تا داوطلبان بر اساس اطلاعات مندرج در این کارنامه‌ها از میزان آمادگی خود در آزمون آگاهی یافته و نسبت به رفع نقاط ضعف خود تا برگزاری کنکور سراسری اقدام نمایند.

لذا، با توجه به استقبال داوطلبان، به اطلاع علاقمندان برای ثبت‌نام در آزمون جامع «هدف»، می‌رساند، ثبت نام بر روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir تا تاریخ ۱۴/۰۹/۱۴۰۱ تمدید گردیده است.

مدیران و مشاوران محترم دبیرستان­ها و آموزشگاه­ها می­توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت­نام­های گروهی با شماره تلفن­های ۳-۸۸۸۴۴۷۹۱ - ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین دانش­آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این آزمون به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir  و کانال تلگرامی به آدرس @sanjesheducationgroup مراجعه نمایند. ‌

شماره تماس : ۴۲۹۶۶-۰۲۱

شرکت تعاونی خدمات آموزشی

کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور

کد خبر 725557

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز