شبکه اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی در ادامه انتشار اخبار بدون سند و دروغی که در روزهای گذشته منتشر کرد، به تازگی مدعی شده است که یک فرمانده ارشد سپاه با آن شبکه گفتگو کرده است!

شبکه سعودی اینترنشنال

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه سعودی اینترنشنال و رسانه‌های ضدانقلاب که در روزهای گذشته کارویژه‌شان انتشار اخبار دروغ و بدون سند و مدرک بوده، در جدیدترین خبر بدون سند و مدرک مدعی شده که یکی از فرماندهان ارشد سپاه با آن شبکه گفتگو کرده و گفته است که فرماندهان این نهاد به دلیل کمبود نیرو، بازنشستگان را فراخوانده‌اند.

این ادعا را باید در ادامه خبرهایی دانست که از سوی این شبکه و سایر شبکه‌های ضدانقلاب منتشر شد و خیلی زود مشخص شد که دروغ است. در روزهای گذشته شاهد بودیم که اینترنشنال یک سارق مسلح را که در تعقیب و گریز پلیس کشته شد به عنوان کشته اعتراضات معرفی کرد. یا اینکه در مورد تیم ملی فوتبال ادعاهای مختلفی مطرح کرد؛ از جمله اینکه اسم سردار آزمون از تیم ملی خط خورد.

بی‌بی‌سی فارسی نیز پیش از این فردی را به نام بختیار که سابقه‌ای در فرماندهی سپاه نداشت و همسر سابقش فریبا داودی مهاجر از افراد ضدانقلاب بود را به عنوان فرمانده ارشد سابق سپاه جا زد! در حالی که او سابقه‌ای در فرماندهی نداشت و سوابقی هم که برای او در ویکی‌پدیا ساخته بودند، دروغ بود و حذف شد.

بالاخره وقتی که سی‌ان‌ان، نیویورک تایمز و دیلی میل چوب حراج به حیثیت‌شان می‌زنند و ادعاهای عجیب و غریب در مورد ایران منتشر می‌کنند، حرجی بر اینترنشنال نیست که ادعاهای بدون سند و مدرک و دروغ مطرح کند.

وزیر اطلاعات این شبکه را تروریستی اعلام کرده و کارکنانش هم مورد تحریم‌های وزارت خارجه قرار گرفتند. طبق خبری هم که تسنیم در گذشته منتشر کرد، دو نفر از کارکنان آن شبکه تروریستی با نهادهای امنیتی اعلام همکاری کردند.

کد خبر 725308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    10 13
    خدا خیر به نیروهای انتظامی اعم از سپاه وارتش بدهد که امنیت کشور را برقرار کرده اند