همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: پیروزی مقابل تیم چین را کار کمی ندانیم و قدرشناسی زحمات بازیکنانمان باشیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، علی دایی در پایان بازی تدارکاتی تیم های ملی ایران و چین که با برتری سه بر یک تیم کشورمان همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی چین با بازیکنان اصلی خود به ایران آمده بود و بازیکنانمان موفق شدند با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ به پیروزی برسند.

وی افزود: ما رسم داریم که پیروزی‌ها را کمرنگ و شکست ها را بزرگ کنیم که این کار درستی نیست و ما باید با تشویق بازیکنانمان آنان را برای بازی‌های بعد حمایت کنیم.

علی دایی با بیان اینکه در بیشتر دقایق بازی بر میدان حاکم بودیم اظهار داشت: این دیدار فشار لازم را به بازیکنان وارد کرد و به هماهنگی آنان کمک زیادی نمود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید: بازی دوستانه مقابل چین به دیدارهای آینده ما مقابل سنگاپور، تایلند و کره جنوبی کمک کرد و باید به این نکته توجه داشت که در آینده با تیم قدرتمند دنیا بازی نداریم که بخواهیم با چهار تیم برتر دنیا بازی دوستانه بر گزار کنیم و امکان این را هم نداریم.

وی درباره لژیونرهای کشورمان افزود: دعوتنامه آنان برای حضور در اردو و بازی‌های تیم ملی ارسال شده ولی به دلیل اینکه بازی‌های دوستانه در تقویم فدراسیون بین‌المللی فوتبال نیامده، تیم هایی که بازیکنانمان را در اختیار دارند می‌توانند اجازه حضور آنان را برای این بازی‌ها ندهند.

دایی گفت: ‌هم اکنون بازیکنان تیم ملی از آمادگی و شرایط خوبی برخوردارند و ترسی از نبود لژیونرها نداریم و در نبود آنان هم بازی‌ها را به خوبی صورت می‌دهیم.

سر مربی تیم فوتبال کشورمان درباره اقامت روته مولر در کشور نیز افزود: روته مولر آمده که به تیم ملی کمک کند و در زمانی که به آن نیاز داریم ایران را ترک نخواهد کرد.

کد خبر 72511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز