همشهری آنلاین: معاون اداره کل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران از ارایه سرویس دریافت ریز مکالمات تلفن همراه به صورت الکترونیکی به مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی همراه اول خبر داد.

علیرضا اصغرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: قرار است سرویس ریز مکالمه به سرویس‌های سیستم e-care شرکت ارتباطات سیار اضافه و این سرویس به مشترکان ارایه شود.

وی با بیان این که برای راه‌اندازی این سرویس در حال انجام هماهنگی‌های لازم هستیم تصریح کرد: مشترکانی که در این سیستم عضو هستند می‌توانند درخواست خود را به سیستم ارایه دهند و مدت زمانی که ریزمکالمه آن را می‌خواهند مطرح کنند که بعد از 24 ساعت بسته اطلاعاتی به ایمیل مشترک ارسال می‌شود.

او درباره‌ هزینه‌ استفاده از این سرویس یادآور شد: این سرویس قرار است به صورت رایگان به مشترکان ارایه شود اما ممکن است هزینه‌ای برای آن درنظر بگیرند که به صورت کاراکتری یا صفحه‌ای محاسبه شود.

اصغرنژاد تصریح کرد: این سرویس فعلا برای مشترکان دائمی همراه اول است و چون مشترکان اعتباری از سیستم شارژ استفاده می‌کنند نمی‌توانند از این سرویس استفاده کنند.

معاون اداره کل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران در ادامه اظهار کرد: در حال حال حاضر مشترکان برای دریافت ریزمکالمات خود می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی به یکی از دفاتر هشت‌گانه‌ی دولتی مراجعه کرده و ریز مکالمات خود را دریافت کنند.

وی درباره‌ی هزینه این کار گفت: هزینه برای دریافت ریزمکالمات برای هر صفحه 50 تومان محاسبه می‌شود که در قبض مشترکان آورده می‌شود. 

کد خبر 72506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز