به گزارش طرفداری، علاوه بر امکان پخش زنده مسابقات فوتبال، ویژه برنامه جهانی شو رسانه طرفداری شامل بخش های مختلفی مثل میز ارتباط، میز کارشناس، میز تاریخ و میز خبر است

image-20221129130213-1.jpeg

به گزارش طرفداری،  علاوه بر امکان پخش زنده مسابقات فوتبال، ویژه برنامه جهانی شو رسانه طرفداری شامل بخش های مختلفی مثل میز ارتباط، میز کارشناس، میز تاریخ و میز خبر است و به صورت مستقیم با خبرنگاران و گزارشگران رسانه طرفداری که عازم دوحه شدند، ارتباط می گیریم تا ما را در حال و هوای جام جهانی قطر قرار بدهند.

پرتغال با موقعیت‌ساز خبره خود می‌خواهد رکوردهای کلین‌شیت لاسلسته را از بین ببرد.

یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ میان تیم‌های پرتغال و اروگوئه در گروه H برگزار می‌شود؛ دیداری که سوت آغاز آن از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران زده خواهد شد.

طرفداری، در آستانه بازی پرتغال و اروگوئه در هفته دوم گروهی، آمار و داده‌های مربوط به این مسابقه که از اوپتا جمع‌آوری شده‌اند را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ عملکرد آماری دو تیم، بازیکنان شاخص دو تیم و شانس هر تیم برای پیروزی در این مسابقه از جمله عواملی است که در این آیتم‌ها به آن پرداخته‌ایم.

طی روزهای گذشته ویژه برنامه جهانی شو به صورت روزانه تقدیم شما شد. هشتمین قسمت از این برنامه به بازی های روز هشتم و دیدار حساس آلمان و اسپانیا که از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می شود، اختصاص دارد.

  • تیزر رونمایی از استودیو جدید رسانه طرفداری تقدیم مخاطبان شد. در ادامه ویژه برنامه جهانی شو امروز و در بخش های بعدی به صورت رسمی از استودیو جدید طرفداری رونمایی خواهد شد.
  • علیرضا کوچک آخرین اخبار و حواشی را بررسی کرد.
  • مهدی فیضی صفت با سامان خدایی که بازی شب گذشته آرژانتین و مکزیک را دیده بود ارتباط مستقیم برقرار کرد.

برای دیدن آخرین اخبار و جزئیات مربوط به مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.tarafdari.com/جام-جهانی-۲۰۲۲

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت طرفداری مراجعه کنید.

کد خبر 724183

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز