همشهری آنلاین: حمله اسرائیل به یک مدرسه متعلق به سازمان ملل در غزه، دست کم چهل کشته به جا گذاشت.

به گزارش بی‌بی‌سی در میان کشته‌شدگان این حادثه چندیدن کودک وجود دارند. منابع پزشکی منطقه اعلام کرده‌اند این مدرسه که در کمپ آوارگان قرار دارد به خاطر برخورد مستقیم موشک منهدم شده است. افرادی که در این مدرسه قرار قرار داشتند به خاطر حملات زمینی اسرائیلی‌ها به غزه به آن پناه برده بودند.

شاهدان عینی درباره این تهاجم گفته‌اند که یک موشک اسرائیلی مستقیما به مدرسه الفخور اصابت کرد و باعث انفجار عظیمی شد. این مدرسه محلی بود که صدها غیرنظامی برای فرار از حملات زمینی صهیونیست‌ها به آن پناه برده بودند.

منابع پزشکی غره اعلام کرده‌اند با ادامه عملیات امداد و نجات در ساختمان ویران‌شده مدرسه انتظار می‌رود بر تعداد تلفات این حمله افزوده شود.

اطلاعات از اتفاقات داخل غزه به خاطر جلوگیری رژیم صهیونیستی از ورود خبرنگاران به داخل نوار غزه محدود است. در همین راستا صهیونیست‌ها خبرنگار العالم را دستگیر کردند.

اوضاع انسانی در غزه کاملا بحرانی است و مقامات سازمان ملل در این باره هشدار داده‌اند. منابع پزشکی غزه اعلام کرده‌اند از آغاز حملات هوایی و زمینی اسرائیل  تا کنون حدود نزدیک به شش‌صد نفر جان خود را از دست داده‌اند[بیشتر]. در همین حال منابع حماس اعلام کردند 10 نظامی صهیونیست روز پنج‌شنبه در درگیری‌های شرق اردوگاه جبالیا به هلاکت رسیدند.[در همین رابطه]

کد خبر 72413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز