پاسخ‌های سرمربی تیم ملی به سؤالات جهت‌دار تعدادی از خبرنگاران انگلیسی و آلمانی موجب شد تا ایران اینترنشنال بیش از پیش عصبانی و نگران شود.

شبکه سعودی اینترنشنال

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: رسانه‌های فارسی‌زبان که با بی‌شرمی و خبرسازی تلاش داشتند مانع از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ شوند، در نهایت خودشان از رسیدن به دوحه منع و نقره‌داغ شدند؛ این رسانه‌ها اما سعی داشتند با پرداختن به انواع حواشی فوتبال از جمله استخدام خبرنگاران صهیونیست برای مصاحبه با معدود اپوزیسیون حاضر در دوحه، تهیه گزارش‌های منفی و حمله به بازیکنان تیم ملی، اظهار نفرت از پیروزی و خوشحالی مردم و... بازی تعیین‌کننده ایران و امریکا را تحت‌الشعاع قرار دهند. در این بین اما رسانه‌های رسمی دولت امریکا، آلمان و انگلیس نیز به کمک رسانه‌های ضدایرانی آمدند اما با هوشیاری کادر تیم ملی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

به گزارش تسنیم، این رسانه‌ها که از خوشحالی مردم پس از پیروزی تیم ملی در برابر تیم ولز عصبانی بودند، حتی جشن پیروزی در شهرهای ایران را جشن «حکومتی» خواندند تا به ناکامی خود تسکین ببخشند. مسأله‌ای که عمق کینه آنها از همدلی و اتحاد ایرانیان را به نمایش گذاشت. در این میان کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی و مطرح تیم ملی فوتبال کشورمان که در روزهای گذشته تلاش کرد تا بازیکنان به دور از کمترین حواشی کار خود را پیش ببرند و پس از شکست در برابر تیم انگلیس توانست تیم را بازیابد و پیروزی در برابر ولز به دست آورد، این روزها بیش از دیگر اعضای تیم ملی مورد هجمه رسانه‌های فارسی‌زبان بخصوص اینترنشنال قرار گرفت. پاسخ‌های سرمربی تیم ملی به سؤالات جهت‌دار تعدادی از خبرنگاران انگلیسی و آلمانی موجب شد تا این رسانه سعودی بیش از پیش عصبانی و نگران شود. ایران‌اینترنشنال در آخرین گزارش‌های ضدایرانی خود با موضوع جام جهانی ۲۰۲۲، کی‌روش را نماینده «ولی‌فقیه» در تیم ملی خواند! مجری وطن‌فروش سرویس ورزشی این شبکه نیز که پس از پیروزی تیم ملی ایران در برابر ولز با ظاهری یکدست مشکی روی آنتن ظاهر شده بود، در صحبت‌هایی سرمربی تیم ملی کشورمان را شبیه افرادی دانست که در حوزه‌های علمیه درس خوانده‌اند!

کد خبر 723699

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    20 15
    ما افكارمان را دست اينترنشنال نمي دهيم. برو اين دام بر مرغ دگر نه
  • سام IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    25 10
    خب چرا ویدئو رو نمیذارین تا مردم ببینن چی گفته؟ از فیلمهایی که همش ویدئو رو کات میکنین
    • شوخ طبع IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      9 14
      سام تو احتمالاً دیشب تو آلبانی شام نخوردی که سه نقطت افتاده ضعف کردی شدی سام!!!
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    19 14
    انگلیسی های فارسی زبان مزدور با دریافت چند هزار پوند در حال نشر اکاذیبند.
  • مرتضی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    16 15
    چرا اینقدر درد کیروش افتاده تو دل این شبکه ؟!!!!!!! از حسادت دیگه واقعا دارن منفجر میشن
  • سادات طباطبایی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    11 9
    چه حالی میده چند روز دیگه بگویند کی‌روش مسلمان شد. دیگه این رسانه های معاند باید از شدت ناراحتی رسانه‌هایشان را تعطیل کرده و راهی قبرستان شوند!!!
    • Borzoo NO ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      16 6
      مزه پرانی شما هم خنــــده داره...خب.کی روش یا هرکس دیگر را میشود با پول مسلمان کرد .اما نیت کجا و درون قلبی کجا؟؟ / ما برون را ننگریم و قـــال را ...ما درون را بنگریم و حال را/ آیا درک دارید؟
    • خطاب به بهروز IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      10 11
      بهروز کدوم انسانی با گرفتن پول مسلمان شده که کی‌روش دومیش باشه لابد این چند میلیارد نفر مسلمان در جهان با گرفتن پول مسلمان شدند!!!
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    8 12
    بعد از برد ایران مقابل کشور متخاصم یعنی شیطان بزرگ، شیطنت این شیطونک ها تماشایی می شود!!!
  • علیرضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    هر کس وطن پرست باشد ، برای وطن پرستان ملیت ها و کشورهای دیگر هم احترام قائل است چرا که وطن پرستی یک ارزش والای انسانی است . این مطلب برای کارکنان سعودی نشنال قابل درک نیست ، جای تعجبی هم ندارد زیرا که آنان خائن به وطن و افرادی بی ریشه هستند . در صورتیکه مربی تیم ملی ایران فردی وطن پرست بوده و در کنار آن برای تمدن ایران و ایرانی احترام فوق العاده قائل است . پیشنهاد میکنم به جناب کی روش تابعیت ایرانی اعطاء گردد به پاس خدمات وی به کشور .
  • محمد جواد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    9 8
    دیگه ایران اینترنشنال رد داده 😂😂😂😂 کی روش نماینده ولی فقیه 🤣🤣🤣🤣
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 1
    به کی‌روش متن دادن بخونه اونهم بخاطر اینکه پولش نقد بشه هر کاری میکنه
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 1
    به خدا یک صدم پولی که کی روش می گیره به من می دادن من عبا و عمامه تنم می کردم نه اینکه کراوات بزنم !
  • محمود IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    دست کی روش درد نکنه بسیار بهتر از بعضی مسئولین ما از ایران حمایت کرد اگر نماینده ولی فقیه هم نباشه حتما وزیر امور خارجه ایران اسلامی واقعا برازنداش هست. دوست داریم کیروش