رئیس سابق سازمان «آمان» اسرائیل، حمله به نفتکش صهیونیستی در دریای عمان را، واکنشی از سوی ایران در برابر حملات اسرائیل در سوریه دانست و گفت بین اسرائیل و ایران، کارزاری زیر آستانه جنگ در حال انجام است.

ایران - اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، عاموس یادلین، تحلیلگر و مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی در رابطه درگیری‌های میان ایران و اسرائیل گفت: بین اسرائیل و ایران، کارزاری زیر آستانه جنگ در حال انجام است، کارزاری که تا حدی بدون مسئولیت و برعهده گرفتن مسئولیت و تا حدودی علنی است. این کارزار در همه ابعاد است، در بعد دریایی، هوایی، سایبری. اسرائیل در موارد قبلی نیز دقیقاً می‌دانست که هواپیماهای بدون سرنشین از کجا آمده‌اند؟ واضح است که کسانی که از یمن آنها را اداره می‌کنند، ایرانی‌ها هستند. تلاش برای آسیب رساندن به اسرائیلی‌ها در استانبول، همه می‌دانستند که از کجا نشأت می‌گیرد.

این کارزار همچنان وجود دارد. اگر بخواهید تحلیل کنیم، در بحث کارزار دریایی یک آرامش وجود داشت، اما چیزی که می‌بینیم این است که ایرانی‌ها به این حوزه برگشته‌اند. تحلیل‌هایی شد که این موضوع مربوط به جام‌جهانی است. به نظر من، این مربوط به حملاتی است که اسرائیل مسئولیت آنها را برعهده نگرفته است، اما در شرق سوریه علیه کاروان‌هایی که سلاح به حزب‌الله تحویل می‌دهند، انجام می‌دهد.

کد خبر 722415
منبع: کیهان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha