شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

میامی: این روز ها پلیس به دنبال موسسه خیریه‌ای است که بتواند تعداد زیادی کفش را میان مستمندان پخش کند.

مردم در تماس با پلیس بزرگراه اعلام کردند که صد‌ها جفت کفش، سطح یکی از بزرگراه‌ها را پوشانده و حرکت خودرو‌ها را مختل کرده است. این در حالی است که هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر تصادف یا خالی شدن بارکامیون در این بزرگراه گزارش نشده و مشخص نیست این کفش‌ها به چه طریقی در بزرگراه پخش شده‌اند.

گفتنی است چند دستگاه لودر این کفش‌ها را به سرعت از بزرگراه جمع‌آوری کرد تا مانع حرکت خودرو‌ها نشوند. از سوی دیگر از آنجایی که این کفش‌ها قابل استفاده هستند، امکان دورریختن آنها وجود ندارد و پلیس می‌خواهد آنها را به موسسه خیریه بدهد.

اعتراف به پلیس

نیوجرسی: نوجوانی که در ساعاتی پس از نیمه شب اقدام به رانندگی کرده بود خودش با پلیس تماس گرفت تا دستگیرش کنند. این دختر نوجوان که گواهینامه رانندگی نداشت با
 سوء استفاده از زمانی که والدینش خواب بودند، سوئیچ خودروشان را برداشت و شروع به رانندگی کرد.

او پس از حدود یک ساعت رانندگی دچار عذاب وجدان شد و تصمیم گرفت با پلیس تماس بگیرد. این دختر نوجوان به پلیس گفت که گواهینامه ندارد ونشانی‌ای را که در آن محل خودرو را متوقف کرده بود به ماموران داد.

او پس از مشاهده ماموران بلافاصله از خودرو پیاده شد و گفت آماده است برای این عمل خلاف مجازات شود. البته با وجود اینکه او به مرکز پلیس منتقل شد، پس از ساعاتی با ضمانت خانواده‌اش آزاد شد.

والدین این دختر نوجوان گفتند که او همیشه آرزو داشت که بتواند رانندگی کند اما پایین بودن سن مانع آن می‌شد که بتواند گواهینامه رانندگی دریافت کند.

بازگشت به خانه

فلوریدا: زوج جوانی که بر اثر غرق شدن قایق تفریحی‌شان در آب‌های کوبا به زندان افتاده بودند، سرانجام به کشورشان بازگشتند.

آنها پس از آزادی به خبرنگاران گفتند: گارد ساحلی از ما گذرنامه و ویزا  می‌خواست و این درحالی بود که همه مدارک ما به همراه قایق غرق شده بود.

با این حال مجازات زندان برای ما در نظر گرفته شد تا اینکه با پیگیری‌های وکیلمان آزاد شدیم.

همسایه سارق

سیدنی: مردی که لوازم مربوط به تزئین جشن تولد را از خانه همسایه‌‌اش سرقت کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد. او از این وسایل برای جشن تولد پسرش استفاده کرد و همسایه‌‌اش را هم دعوت کرد.

اما همسایه او این لوازم را شناخت و پلیس را در جریان قرار داد. جالب است که این مرد بلافاصله پس از مشاهده پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

دوقلو‌های عجیب

میشیگان: متولد شدن نوزادان دوقلو در حول و حوش زمان تحویل سال نو میلادی موجب شد که تاریخ تولد آنها در روز، ماه و سال جداگانه‌ای ثبت شود. مادر این نوزادان چند ساعت پیش از آغاز سال 2009 میلادی روانه بیمارستان شد و یکی از دوقلو‌ها چند دقیقه پیش از آغاز سال 2009 به دنیا آمد.

این در حالی است که نوزادبعدی20 دقیقه پس از نیمه شب متولد شد و به این ترتیب سال تولد او با برادرش که تنها چند دقیقه از او بزرگ‌تر است، یک سال تفاوت دارد. جالب است که برادر این نوزاد در آخرین روز از آخرین ماه 2008 متولد شده و خودش در نخستین روز از نخستین ماه سال 2009 .

والدین این دوقلو‌ها از اینکه چنین اتفاق جالبی در مورد تولد فرزندانشان رخ داده خیلی هیجان زده به نظر می‌رسند و این اتفاق را به فال نیک گرفته‌اند. البته آنها از اداره ثبت احوال درخواست کرده‌اند سال تولد این دوقلوها را یکسان کند

کد خبر 72234

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز