دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

آنتالیا شهری بسیار زیبا در ترکیه بوده که از طرف شمال با شهر بوردو و از جنوب با دریای مدیترانه احاطه شده است. بسیاری از ایرانیان در سال‌های اخیر به ترکیه و شهر زیبای آنتالیا، به‌عنوان یکی از مقاصد پرطرف‌دار برای گردشگری نگاه کرده‌اند.

image-20221121142355-1.jpeg

به همین دلیل، هرساله پروازهای بسیاری به مقصد آنتالیا انجام می‌شوند. این پروازها از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند و قیمت، کیفیت و خدمات آن‌ها باتوجه‌به عوامل مختلف ممکن است، تغییر کنند. با هم در این مطلب پروازهای تهران به آنتالیا را بررسی می‌کنیم. فراموش نکنید که در بخش پرواز خارجی اسنپ تریپ می‌توانید انواع بلیط هواپیما به هر مقصدی را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

بلیط تهران آنتالیا

پرواز تهران آنتالیا یکی از محبوب‌ترین پروازهای ترکیه در بین مسافران ایرانی محسوب می‌شود. برای رزرو بلیط این پرواز کافی است به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه و پرواز تهران به آنتالیا را جستجو کنید. برای جستجوی بهینه می‌توانید از فیلترهایی مانند ارزان‌ترین یا سریع‌ترین در برنامه استفاده کنید. در اسنپ تریپ انواع ایرلاین‌های خارجی که بلیط تهران آنتالیا را عرضه می‌کنند، وجود دارند. ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مانند: هواپیمایی پگاسوس، ترکیش ایرلاین، سان اکسپرس، قطر ایرویز و امارات.

قیمت بلیط تهران آنتالیا

برای آگاهی از قیمت بلیط تهران به آنتالیا می‌توانید به اسنپ تریپ مراجعه کنید. در این سامانه امکان مقایسه قیمت‌ها را خواهید داشت که این امر در خرید بلیط به شما بسیار کمک خواهد کرد. برای تهیه ارزان‌ترین بلیط پرواز تهران به آنتالیا و همچنین پرواز آنتالیا تهران به موارد زیر توجه کنید:

  • قیمت پروازهای تهران آنتالیا باتوجه‌به ماه‌ها و زمان‌های مختلف سال، متغیر خواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که خرید بلیط تهران آنتالیا را به تعویق نیندازید. به‌خصوص اگر زمان پرواز شما مصادف با زمان اوج سفر برای ایرانیان است. بهترین کار این بوده که از ۲ ماه قبل از سفر، بلیط خود را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که به طور معمول، ارزان‌ترین فصل سال برای خرید بلیط پرواز تهران به آنتالیا فصل زمستان است.
  • عموما ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران به آنتالیا را می‌توانید در روزهای شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه رزرو کنید.
  • سعی کنید اگر تاریخ سفر شما مشخص است، بلیط رفت‌وبرگشت به آنتالیا را رزرو کنید. چرا که قیمت بلیط رفت‌وبرگشت نسبت به قیمت دو بلیط یک‌طرفه، مقرون‌به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر برای شما تمام خواهد شد.

خرید بلیط ارزان پرواز تهران به آنتالیا

اگر قصد دارید بلیط تهران به آنتالیا را ارزان‌تر خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به بخش پرواز خارجی اسنپ تریپ به‌سادگی این کار را انجام دهید. برای خرید بلیط ارزان‌تر کافی است با مقایسه لیست بلیط ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مختلف، به‌صرفه‌ترین بلیط را انتخاب کنید. تمامی پروازهای مستقیم و غیرمستقیم به آنتالیا در اسنپ تریپ موجود هستند. ضمن اینکه در این سایت بلیط‌های چارتر و لحظه آخری برای این پرواز نیز ارائه می‌شوند. قطعا خرید بلیط لحظه آخری می‌تواند بسیار ارزان‌تر از دیگر بلیط‌ها باشد.

همچنین با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر لحظه‌ای قیمت‌ها، در جریان هرگونه تغییر قیمت روز بلیط هواپیما تهران به آنتالیا قرار خواهید گرفت. بدین ترتیب به‌محض مشاهده بلیط مناسب، می‌توانید آن را رزرو کنید.

بلیط چارتر پرواز آنتالیا تهران و بالعکس

قیمت بلیط‌های چارتر به نسبت بلیط‌های سیستمی، کمتر است. اما بلیط‌های چارتر همیشه در دسترس نیستند. برای خرید بلیط چارتر تهران به آنتالیا کافی است از فیلترهای موجود در اسنپ تریپ استفاده کنید. با انتخاب پروازهای چارتر می‌توانید در صورت موجود بودن، آن را تهیه کنید.

بلیط لحظه آخری آنتالیا

معمولا بلیط‌های لحظه آخری به نسبت دیگر انواع بلیط، از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. بلیط‌های لحظه آخری مربوط به پروازهای چارتری هستند که به موعد زمان پرواز نزدیک می‌شوند. با نزدیک‌شدن به زمان پرواز، شرکت هواپیمایی برای فروش تمامی بلیط‌ها، قیمت را پایین‌تر می‌آورد. البته موارد معدودی نیز وجود دارند که قیمت بلیط لحظه آخری به نسبت بلیط‌های سیستمی، گران‌تر هستند، اما این موارد، نادر خواهند بود. در اسنپ تریپ می‌توانید با استفاده از فیلترها چنانچه بلیط لحظه آخری برای پرواز مدنظر شما وجود داشته باشد، آن را تهیه کنید.

اطلاعات پرواز تهران آنتالیا

فاصله هوایی بین تهران و آنتالیا ۲۴۰۱ کیلومتر است. مدت‌زمان پرواز آنتالیا تهران به‌صورت میانگین ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه خواهد بود. باید توجه داشته باشید که این زمان به‌صورت میانگین است و مواردی مانند شرایط جوی و مشکلات پیش‌بینی نشده، می‌توانند آن را افزایش دهند. این نکته را هم باید به یاد داشته باشید که بین تهران و آنتالیا پرواز مستقیم وجود دارد که از طریق هواپیمایی سان اکسپرس انجام می‌شود.

بلیط پرواز تهران به آنتالیا

پرواز تهران آنتالیا به‌صورت غیرمستقیم

در پروازهای غیرمستقیم مسافران در دو مرحله به مقصد موردنظر خود می‌رسند. یعنی در مرحله اول از مبدأ به محلی در نزدیکی مقصد، پرواز می‌کنند. پس از یک توقف که ممکن است ۳۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت باشد، با یک پرواز دیگر به مقصد می‌رسند. در پرواز دوم، هواپیما و شماره پرواز تغییر می‌کند.

در خرید بلیط پروازهای غیرمستقیم باید به چند مورد توجه کرد؛ به یاد داشته باشید که بهتر است فاصله زمانی بین دو پرواز بیشتر از ۲ ساعت نباشد. نکته بعدی اینکه چنانچه مدت‌زمان توقف بیشتر بود، شرکت هوایی باید محلی را برای استراحت در اختیار مسافران خود قرار دهد. پروازهای غیرمستقیم زیادی از مبدأ شهر تهران به مقصد آنتالیا انجام می‌شوند که در اکثر روزهای هفته، در دسترس هستند.

جمع‌بندی

شهر آنتالیا همواره مقصد محبوبی برای گردشگران ایرانی بوده است. برای آنتالیا بلیط‌های مختلفی اعم از سیستمی، چارتری، لحظه آخری و همچنین پروازهای مستقیم و غیرمستقیم وجود دارند. شما می‌توانید از طریق بخش پرواز خارجی اسنپ تریپ، بلیط تهران به آنتالیا را رزرو کنید. در اسنپ تریپ با امکان مقایسه قیمت‌ها بین ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مختلف، می‌توان هزینه سفر را مدیریت کرد و بلیط را با قیمت پایین‌تری خرید.

کد خبر 721949

پر بیننده‌ترین اخبار پیشنهاد سفر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز