جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۴۵ قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سلاح

به گزارش همشهری آنلاین،  سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برخوردهای خوبی را در زمینه مقابله با قاچاقچیان سلاح انجام داده و کشفیات قابل توجهی نیز در این زمینه داشتند که این اقدامات در ایجاد امنیت و آرامش و جلوگیری از هرگونه اخلال در نظم عمومی بسیار تاثیرگذار بودند.

او افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان طی مدت مذکور موفق شدند ۱۴۵ قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۹۵ نفر شامل نگهدارنده، حاملان و قاچاقچیان سلاح خبر داد و گفت: با اشراف، هوشمندی و اقدامات علمی و تخصصی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی ۲ باند قاچاق عمده سلاح در استان کردستان شناسایی و با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان منهدم شدند.

او تصریح کرد: همچنین ماموران این پلیس با رصد هوشمندانه خود یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل سلاح را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و متوقف کردند که در این عملیات ۲ قبضه اسلحه کلت جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۳۱ عدد فشنگ مربوطه کشف و ۲ قاچاقچی سلاح نیز دستگیر شدند.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه قاچاق سلاح به کشور یکی از اهدافی است که دشمن برای ایجاد نا امنی و از بین بردن آرامش جامعه دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با قاچاقچیان سلاح برخورد می‌کند و در این خصوص از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و همچنین شماره تلفن ۱۱۳ حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان اصفهان اعلام کنند.

کد خبر 719044
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha