«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» به عنوان آخرین فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با پیش‌بینی فروش ۳۶۵ میلیون دلاری روز جمعه ۱۱ نوامبر به روی پرده سینماها می‌رود.

پلنگ سیاه

به گزارش همشهری آنلاین،  Black Panther: Wakanda Forever یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت بلک پنتر از مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده دنباله‌ای بر پلنگ سیاه در سال ۲۰۱۸ و سی‌امین فیلم در دنیای سینمای مارول است.

«پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» به دنبال یک آغاز عظیم در پایان هفته در سراسر جهان است.  فیلم «بلک آدام»  سه هفته است که بالاترین فروش در گیشه را به خود اختصاص داده است، اما قرار است «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» با یک افتتاحیه بزرگ بعد از این فیلم نمایش داده شود. ۳۶۵ میلیون دلار فروش برای این فیلم در سراسر جهان پیش‌بینی شده است.

رایان کوگلر کارگردانی این فیلم را که فیلمنامه آن توسط جو رابرت کول نوشته شده بر عهده دارد و لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، وینستون دوک، فلورنس کازومبا، دومینیک تورن، میشائلا کوئل، تنوک هوئرتا، مارتین فریمن و آنجلا باست در آن ایفای نقش کرده‌اند.


در این فیلم، رهبران پادشاهی واکاندا برای محافظت از ملت خود در پی مرگ پادشاه تِ‌چالا مبارزه می‌کنند.

بلک آدام برای سومین هفته پیاپی در صدر جدول فروش سینماهای آمریکا قرار گرفت. این فیلم که از آغاز اکران تاکنون رقیب جدی نداشته انتظار می‌رود بتواند فروش خود را بیش از ۱۲۰ میلیون دلار افزایش دهد. پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد رقیب جدیدی برای فیلم دوان جانسون‌ خواهد بود.

کد خبر 718842
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha