شهردار اصفهان با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضاهای مفرح و شاد در شهر هستیم، گفت: پیشنهاد می‌کنم با توجه به اینکه در آستانه تدوین بودجه ۱۴۰۲ هستیم، دهه هشتادی‌ها و نوجوانان شهر از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری در این زمینه مدیران شهری را راهنمایی و کمک کنند.

دانش آموز

به گزارش همشهری آنلاین، علی قاسم‌زاده امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: مردم انقلابی اصفهان روز گذشته با حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، حماسه‌ای بی‌بدیل و جدید خلق کردند.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر در کشور با یک پدیده فرهنگی، اجتماعی و تا حدی سیاسی مواجه بودیم، گفت: بخش اعظمی از این پدیده که ماهیت فرهنگی و اجتماعی داشت، به فعالیت نهادهایی مثل شهرداری مربوط می‌شود.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در یک شهر مناسب زندگی باید تمام نیازها پیش‌بینی شود، تصریح کرد: بر این اساس اگر فارغ از سوء استفاده دشمن از این پدیده فرهنگی، اجتماعی، به این موضوع نگریسته شود، باید هر مسئول و نهاد، فهم خود را از ایجاد این مشکل پیدا کند و به دنبال راهکار و رفع آن باشد.

قاسم زاده با اشاره به نیاز جوانان و نوجوانان به تفریح، تخلیه هیجان و همچنین نیازهای زیست‌محیطی و بیولوژیکی، اضافه کرد: اگر در شهر و محل زندگی جوانان و نوجوانان فضاهایی را برای تامین این نیازها پیش‌بینی نکنیم، به اذعان روان‌شناسان یا فرد افسرده می‌شود یا به سمت اعتراض و بزهکاری روی می‌آورد.

او با بیان اینکه مدیریت شهری ایجاد فضاهای مفرح و شاد در جامعه برای کمک به نسل جوان و نوجوان را وظیفه خود می‌داند، اظهار کرد: نوجوانان نیاز دارند با حضور در فضاهای شاد و با استفاده از امکاناتی که مدیریت شهر پیش‌بینی کرده است، هیجانات خود را تخلیه و شادابی و نشاط اقتضای سن خود را تجربه کنند.

شهردار اصفهان افزود: در آستانه برنامه‌ریزی و تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری هستیم، از این رو می‌توانیم برنامه‌ها و فضاهایی را برای سال آینده پیش بینی کنیم تا نیاز نوجوانان و جوانان را به خوبی برطرف کند.

وی با بیان اینکه به شدت نیازمند همفکری جوانان و نوجوانان هستیم، پیشنهاد داد: دهه هشتادی‌ها و نوجوانان شهر از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری در این زمینه مدیران شهری را راهنمایی و کمک کنند.

کد خبر 717802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha