همشهری آنلاین: ‌جمع‌آوری زباله‌ در محدوده‌ مساجد، تکایا و حسینیه‌ها به دلیل آغاز مراسم عزاداری در شب‌های ماه محرم بعد از ساعت 21انجام می‌شود.

مصطفی سلیمی، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران گفت: بعد از اتمام مراسم در این محدوده، ‌نیروهای خدمات شهری تا صبح نظافت خیابان‌ها و معابر این مناطق را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه برخی تکایا و حسینیه‌ها در این ایام با حجم بالای عزاداران روبرو هستند افزود: مخازن جمع‌آوری زباله به این تکایا تحویل داده شده تا زباله‌های این اماکن را که با حجم بالا و در ساعات مختلف روز تولید می‌شود درون مخازن قرار دهند تا از پراکندگی زباله در خیابان‌ها جلوگیری شود.

به منظور حفظ بیشتر پاکیزگی محیط عوامل و نیروهای ثابتی نیز در تعدادی از این معابر حضور خواهند داشت.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری در ادامه گفت: در برخی معابر منتهی به اماکن مقدس یا امامزاده‌ها که با حجم بالای عزاداران در ساعات مختلف روز روبرو هستند و همچنین معابری که به دلیل عبور دسته‌های عزاداری مسدود شده و تردد اتومبیل غیر ممکن خواهد شد‌، خودوروهای مخصوص حمل زباله قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: این خودروها با ظرفیت 10 تن، زباله‌های تولید شده در این محدوده را جمع‌آوری می‌کنند تا از پراکندگی آن‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 71651

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز