نایب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بازار در سراسر کشور فعال و آرام است، گفت: تعطیلی‌ها چند ساعته بازار در روزهای اخیر با هماهنگی مسئولان و در راستای جلوگیری از آسیب و خسارت به بازاریان بود.

بازگشایی بازار تهران پس از ۳۵ روز

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی صفایی درباره آخرین وضعیت بازار و فعالیت اصناف در سراسر کشور، اظهار کرد: فعالیت بازار مانند روال عادی است و اصناف در سراسر کشور مشغول کسب و کار همیشگی خود هستند.  

دلیل تعطیلی‌های چندساعته بازار در ناآرامی‌ها | آخرین وضعیت بازار و فعالیت اصناف در سراسر کشور

نایب رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: عده‌ای ‌دنبال این بودند که فضای آرام بازار را برگرفته از فضای اغتشاشات کشور دچار مشکل کنند، ‌ در همین مورد به دلیل جلوگیری از اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران، طی روزهای اخیر، ساعاتی از روز، واحدهای صنفی در بازار با هماهنگی مسئولان مربوطه کشوری تعطیل می‌شد و این تعطیلی‌های چند ساعته ناشی از اعتصابات اصناف و بازاریان نبوده است.  

وی بیان کرد: برخی افراد در کف خیابان قصد لطمه‌زدن به بازار و بازاریان را داشتند بنابراین تعطیلی‌های ساعتی در طول روزهای اخیر به دلیل جلوگیری از خسران و زیان به کسبه انجام شد.  

صفایی با تاکید بر اینکه کسب و کار و دادوستد در بازار در حال انجام است، اظهار کرد: بازار در سراسر کشور آرام است و اصناف در حال ارتزاق هستند و هیچ تعطیلی به صورت هدفمند و به نشانه اعتراض از در کشور نداشته‌ایم و خدمات به مردم در حال انجام است.  

دلیل تعطیلی‌های چندساعته بازار در ناآرامی‌ها | آخرین وضعیت بازار و فعالیت اصناف در سراسر کشور

کد خبر 711980
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha