وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش به هیچ عنوان سند ۲۰۳۰ را اجرا نمی‌کند و تربیت نسل مؤمن و کارآمد مهم‌ترین سیاست نظام آموزش و پرورش است.

یوسف نوری - وزیر آموزش و پرورش - دولت سیزدهم

به گزارش همشهری آنلاین، یوسف نوری صبح چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نظام آموزش و پرورش در طول دوران مختلف مورد توجه علما و از سویی دیگر دشمنان بوده است و امروز اگر می‌بینیم که مورد توجه ویژه دشمنان است که بتوانند به آن نفوذ کنند صرفاً به دلیل تأثیری است که آموزش و پرورش بر آینده دارد.

وی ادامه داد: دشمنان تا دیروز دانشگاه‌ها را هدف قرار داده بودند و امروز به سمت دانش ‌آموزان خواهند رفت و می‌خواهند دانش‌آموزان ما را مشغول کنند برای اینکه به مدرسه ورود نداشته باشند تا به قله‌های علم و دانش دست پیدا نکنند.

این مسئول عنوان کرد: در مقابل ما برای ارتقای هرچه بیشتر آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم با حمایت‌های همه مسئولان در استان قزوین بتوانیم در این امر توفیق کسب کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: وزارت آموزش و پرورش به هیچ عنوان سند ۲۰۳۰ را اجرا نمی‌کند، تربیت نسل مؤمن و کارآمد مهم‌ترین سیاست نظام آموزش و پرورش است.

کد خبر 710267
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    4 8
    می‌خواهند دانش‌آموزان ما را مشغول کنند برای اینکه به مدرسه ورود نداشته باشند تا به قله‌های علم و دانش دست پیدا نکنند