علی مطهری با بیان اینکه «عده‌ای از افرادی که شعار آزادی می‌دهند دنبال برداشتن حجاب هستند.»، تاکید کرد: ما باید به پوشش اسلامی در دانشگاه‌ها و ادارات تاکید داشته باشیم و نباید کوتاه بیاییم.

علی مطهری

به گزارش همشهری آنلاین‏، نشست «خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران» با حضور ۹۰ استاد دانشگاه تهران در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.

علی مطهری، استاد دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران در این نشست با اشاره به ناآرامی‌های اخیر، گفت: به نظر می‌رسد از خشونت با افرادی که فقط شعار می‌دهند باید پرهیز شود و اصرار نداشته باشیم که این داستان زودتر تمام شود. اما آن کسی که می‌خواهد تخریب کند و آتش بزند باید مورد برخورد قرار گیرد. دعوت به گفت‌وگو داشته باشیم. به همین خانمی که روسری‌اش را برداشته است فرصت دهیم که بیاید حرفش را بزند. ما هم منطق داریم و نمی‌ترسیم.

مطهری با بیان اینکه «عده‌ای از افرادی که شعار آزادی می‌دهند دنبال برداشتن حجاب هستند.»، تاکید کرد: ما باید به پوشش اسلامی در دانشگاه‌ها و ادارات تاکید داشته باشیم و نباید کوتاه بیاییم.

وی افزود: عده‌ای دنبال تغییر رژیم هستند. تا آنجایی که شعار می‌دهند نباید خیلی به آنها کاری داشته باشیم ولی آنجا که به اقدام عملی دست بزنند باید مورد برخورد قرار گیرند.

گزارش متن کامل این نشست را از اینجا بخوانید.

کد خبر 710144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 24
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    16 0
    هیچگاه درطی سالهای اخیربه معترضین ومخالفین اجازه راهپیمایی مسالمت آمیزداده نشده،چرا؟
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    16 0
    یعنی آخر متوجه نشدیم علی مطهری باخودش چند چنده