رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از عموم مردم بصیر و انقلابی استان تهران دعوت به عمل می آید با شرکت پرشور، مقتدرانه و دشمن شکن خود در راهپیمایی ها بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

راهپیمایی

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد. 

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی در خصوص اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و در پی فتنه انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند، غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین (ع) و ملت حماسه ۹ دی بوده و همان ملتی است که در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: از عموم مردم بصیر و انقلابی استان تهران دعوت به عمل می آید با شرکت پرشور، مقتدرانه و دشمن شکن خود در راهپیمایی ها بار دیگر بصیرت مثال زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان بکشانند.

کد خبر 707750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 95
  • نظرات غیرقابل انتشار: 32
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    حماسه ۹ مهر
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    چرا تظاهرات برای خودتون قانونی است ولی برای مخالفان غیر قانونی
  • ناصر IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    چرا با این اقدامات میخواهیم مردم ایران را به دو دسته ی خودی و دشمن تقسیم کنیم ؟؟؟!!!! بیاییم علتهای این خشم و عصبانیت مردم ، خصوصا جوانان را ریشه یابی کنیم و در جهت رفع آن کوشا باشیم . این جوانان الان که در خیابانها با هیجان و گاه با خشم دیده میشوند ، نمونه همان جوانانی هستند که در اوایل انقلاب با همان هیجان در خیابانها حماسه آفریدند !!!! پس جوانان را دریابید و درک شان کنید ، و چنانچه کمی دوراندیش باشیم مطمئنا خطای خودمان را با فرافکنی بر جوانان نخواهیم که بپوشانیم .
  • امید IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    با دو ساعت راهپیمایی راه انداختن مشکلات مملکت حل نمیشه به خدا
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    فقط طرفدارهای دولت اجازه راهپیمایی دارن؟
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    ملت را رو در روی هم قرار ندهید
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
      47 5
      تو این زمانه حرمت عزت از تمام خانه ها رفته اگر جوان امکانات زندگی داشته باشه عزت حرمت همه برقراره
  • ناشناس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    28 90
    این که همه ی اموال عمومی و خصوصی رو آتیش بزنی و پلیس بسوزونی و مردم رو چاقو بزنی اسید و قمه و شمشیر داشته باشی اعتراض هست یا اغتشاش؟
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    32 86
    مرگ بر هنجار شکنان
  • زنده باد کوروش کبیر IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    23 78
    ننگ براغتشاشگران خاین بی غیرت همه باهم در سراسر ایران یکپارچه در راه پیمایی ضد اغتشاش می گوییم پاینده باد ایران زمین و ایرانی ننگ برکسانی که توی این مملکت دارند نون و اب میخورند بعد چاقو وقمه و شمشیر واتش بروری مردم و اموال مردم می کشند ننگ ننگ براین خیانتکاران ملت عزیز ایران بار دیگر با حضور خود از ارمانهای شهدا و پیشینیان ایران زمین به میدان می آیند پاینده باد ایران زمین