رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه در دولت روحانی، وزیری با یک بیان غیرمنطقی منجر به توقف ساخت‌وساز شد، گفت: بیانات این مسئول موجب زنگ‌زدگی چرخ مسکن شده بود.

مهدی چمران

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در حاشیه شروع به کار پروژه نوسازی محله نفرآباد در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: خانه‌سازی و آبادانی کار بسیار سخت و دشواری است.  البته باید این کار را به مردم واگذار کنیم و شهرداری‌ نیز در این فرآیند تسهیل‌گر باشد.

رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه در دولت روحانی، وزیری با یک بیان غیرمنطقی منجر به توقف ساخت‌وساز شد، گفت: بیانات این مسئول موجب زنگ‌زدگی چرخ مسکن شد و امیدواریم این چرخ که هم‌اکنون به حرکت درآمده سرعت بیشتری را به خود بگیرد و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

او با اشاره به برنامه‌ریزی دولت سیزدهم جهت احداث 4 میلیون مسکن خاطرنشان کرد: ما نیز در کنار آنها هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم با همراهی و همکاری بخشی از این واحدها را در تهران بسازیم.

چمران با بیان اینکه چرخه مسکن در دولت قبل زنگ‌زده و در گِل فرو رفته بود، گفت: حرکت جدیدی در حوزه مسکن صورت گرفته است و ان‌شاءالله با سرعت به جلو خواهد رفت.

رئیس شورای شهر تهران همچنین اظهار امیدواری کرد که در فرآیند ساخت مسکن توجه ویژه‌ای به معماری ایرانی ـ اسلامی شود، گفت: ما در بسیاری از روستاها خانه‌هایی داریم که مورد بازدید جهانگردان و توریست‌ها قرار می‌گیرند و باید سعی کنیم که آنها را حفظ کنیم.

او با تاکید بر اینکه باید بتوانیم از تجارب سال‌های گذشته در باب مسکن مهر استفاده کنیم، گفت: باید بتوانیم از این ظرفیت و پتانسیل به نحو مطلوب استفاده شود همچنین باید تلاش شود در مجاورت حرم عبدالعظیم(ع)، زائرسراهای مناسبی جهت پذیرایی زائران احداث شود.

کد خبر 702785
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha