سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان‌های غیردولتی در تهران و مشهد به مناسبت روز جهانی ایدز مراسمی را برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی یونیسف در تهران به منظور بزرگداشت روز جهانی ایدز، سازمان‌های غیردولتی با حمایت آژانس‌های سازمان ملل متحد با همکاری برنامه ایدز سازمان ملل متحد مراسم مختلفی را در تهران و مشهد در آذرماه امسال برگزار می‌کنند.

امسال یونیسف از سازمان‌های غیر دولتی از جمله موسسه زندگی مثبت ایرانیان و باشگاه همیاران مثبت مشهد جهت برگزاری مراسم روز جهانی ایدز حمایت می‌کند.

به عنوان بخشی از این برنامه‌ها، سازمان غیردولتی زندگی مثبت ایرانیان، کارگاه آموزشی را در محل انجمن حمایت از کودکان کار برای نوجوانان 15 تا 18 ساله ای که مجبور به ترک تحصیل شده‌اند و اکنون مشغول به کار هستند برگزار می‌کند.

در تاریخ 28 و 29 آذرماه این سازمان همچنین در دفتر خود نمایشگاهی از داستان ها و نقاشی های کودکان برگزار خواهد کرد. در اوایل دی ماه نیز موسسه زندگی مثبت ایرانیان قصد دارد مراسم تئاتری را برای کودکان با اجرای خود آنان برگزار کند.

باشگاه همیاران مثبت مشهد نیز نمایشگاه نقاشی را در روز 14 آذرماه در نگارخانه سروش سیما برپا خواهد کرد. در همین روز سمیناری با حضور چهره‌های مذهبی در آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

در مراسم‌های اطلاع رسانی که روز 12 آذر در دانشگاه علوم پزشکی فردوسی، روز 17 آذرماه در خانه فرهنگ قدیر و در 21 آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری امام در آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد، نوجوانان و جوانان مشهد حضوری گسترده خواهند داشت.

همانند سال گذشته، موسسه زندگی مثبت ایرانیان با حمایت  دفتر کنترل مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در ایران مسابقه وبلاگ- نویسی را در این زمینه برگزار می کند، جهت شرکت در این مسابقه می توانید به سایت آنها مراجعه کنند.

کد خبر 69865

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز