‌قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۶۲ تومان اعلام شد. قیمت دلار در بازار آزاد امروز کاهشی بود و دلار مجددا به کانال ۲۹ هزار تومانی معامله شد. دلار توافقی نیز در کانال ۲۸ هزار تومان خرید و فروش شد.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۷۸۳ تومان و ۲۸ هزار و ۶۲ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۸ تومان کاهش قیمت داشت.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و  ۷۰۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۹۹۶ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۲۸ هزار و ۵۸۷ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۲۸ هزار و ۹۲۶ تومان در صرافی ها اعلام کرد.

میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۲۹ هزار و ۹۴۲ و ۳۰ هزار و ۲۹۹ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد.  

همچنین تا ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۷ هزار و ۹۲۱ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۸۵۲ تومان بود.

قیمت دلار در بازار امروز در بازار آزاد امروز دوباره به کانال۲۹ هزار تومان عقب نشینی کرد و تا ساعت تنظیم این خبر در قیمت ۲۹ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد.

کد خبر 698620
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha