سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر بدشانس بود.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی درباره بازی با ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر که با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم ولی در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

او ادامه داد: در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپمان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنان تلاش خودشان را کردند ولی در کسب سه امتیاز موفق نبودیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور صد درصد در شرایط بازی نیستند همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی ۱۰ نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید.

گل‌محمدی درباره بازی بعدی با فولاد گفت: باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت آماده شویم برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ماست. باید از امتیاز میزبانی بتوانیم استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جذب یورگن لوکادیا هم گفت: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ای که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است ولی امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

کد خبر 697850
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha