سامسونگ دو گوشی هوشمند تاشو جدید خود با شیشه منعطف که تا وسط صفحه نمایش را تا می‌کند، عرضه کرد.

زد فولد و زد فلیپ 4

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دیلی‌میل، غول فناوری کره‌ای در رویداد Unpacked خود که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، چندین محصول جدید از جمله Galaxy Z Fold 4 را رونمایی کرد.

گالکسی زد فولد ۴ با نوار وظیفه جدید در امتداد پایین گوشی ارائه می‌شود که «تجربه‌ای شبیه به رایانه شخصی» را ارائه می‌کند که در آن کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را ببینند.

این دستگاه با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، ولی با قیمت هنگفت ۸۰ میلیون تومان!

تصاویر | گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ رونمایی شدند | زد فولد و زد فلیپ ۴ آماده ورود به بازار

این دستگاه با چیپست  اسنپ‌دراگون ۸+ نسل یک ارائه می‌شود. دوربین اصلی عقب ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های تله‌فوتو و زاویه فوق عریض به ترتیب ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی است.

سامسونگ همچنین گالکسی زد فلیپ ۴ را عرضه کرده است که به لطف یک لولای افقی در وسط صفحه نمایش، مانند یک گوشی قدیمی دهه ۹۰ باز می‌شود.

سامسونگ می‌گوید در مقایسه با مدل Flip سال گذشته، حاشیه‌های کوچک‌تر و لولای باریک‌تری برای شکلی عالی و چسبندگی بهتر دارد.

تصاویر | گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ رونمایی شدند | زد فولد و زد فلیپ ۴ آماده ورود به بازار

Galaxy Z Flip 4 از حدود ۴۰ میلیون تومان برای ۱۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود و تا ۴۸ میلیون تومان برای ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی افزایش می‌یابد.

زد فلیپ ۴ همان چیپست زد فولد را دارد، اما در عقب خود تنها ۲ دوربین اصلی و زاویه فوق عریض که هر دوی آنها ۱۲ مگاپیکسلی هستند، دارد.

هر دو مدل گوشی هوشمند با شبکه 5G سازگار بوده، دارای مقاومت IPX۸ در برابر آب هستند و می‌توانند بیش از ۲۰۰ هزار بار تا شده و باز شوند.

تصاویر | گوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ رونمایی شدند | زد فولد و زد فلیپ ۴ آماده ورود به بازار

آنها امروز (۱۰ اوت) برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و از ۲۶ اوت به فروش می‌رسند.

کد خبر 697021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha