سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
۰ نفر

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر گفت: قبض ۱۲ درصد مشترکان خانگی صنعت برق رایگان شده است و این میزان تنها شامل مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیست و کل مشترکان را دربرمی‌گیرد.

قبض برق

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالامیر یاقوتی، با اشاره به مشترکانی که مشمول تخفیف پاداش صرفه‌جویی مصرف شده‌اند، اظهار کرد: مشترکانی که سقف الگو را رعایت کرده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش مصرف داشته‌اند، مشمول این طرح هستند و برای آن‌ها مشوق هایی درنظر گرفته شده است، به‌گونه‌ای که در صورت یک کیلووات ساعت صرفه‌جویی معادل پنج کیلووات ساعت پاداش دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مصر ف برق ۸۰ درصد مشترکان زیر الگو مصرف بوده و این تعداد مشترکان می‌توانند مشمول این طرح شوند، گفت: ۱۰ درصد مشترکان بین الگو و یک‌ و نیم برابر الگو مصرف دارند، این دسته از مشترکان نیز می‌توانند با رعایت بیشتر مشمول این طرح شوند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر افزود: بنابراین برای ۹۰ درصد مشترکان این فرصت که با کاهش مصرف و رعایت سقف مصرف تا پایان شهریورماه مشمول پاداش صرفه جویی مصرف شوند، وجود دارد.

به گفته یاقوتی تاکنون ۴۰ درصد مشترکان مشمول طرح دریافت پاداش صرفه‌جویی مصرف شده‌اند و حدود ۱۲ درصد مشترکان نیز قبض برق رایگان دریافت کردند و حتی تعدادی نیز بستانکار هستند.

کد خبر 696664
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha