روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ تا جایی که افت دو تا ۳ میلیونی را طی یک هفته گذشته در بازار خودرو شاهد بودیم.

0000

به گزارش همشهری آنلاین، اگرچه افت قیمت‌ها در بازار بسیار اندک بوده است، اما فعالان بازار خودرو معتقدند که چشم‌انداز مشخصی از قیمت‌ها وجود ندارد.

در این میان، فضای مبهمی که در رابطه با برجام وجود دارد، باعث شده که قیمت‌ها تغییر محسوسی نداشته باشد؛ چراکه که فعالان بازار معتقدند در صورتی که برجام به نتیجه برسد، شاهد کاهش قیمت دلار در بازار و به تبع افت قیمت خودرو نیز خواهیم بود.

در همین رابطه، علی باقری کنی معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: برای پیشبرد مذاکرات عازم وین هستیم. مسئولیت بر عهده آنهایی است که توافق را نقض کرده و در فاصله گرفتن از میراث‌ منحوس گذشته ناکام مانده‌اند.

به گفته وی، آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل کند.

بنا به این گزارش، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو، از افت یک میلیون تومانی قیمت پراید ۱۳۱ حکایت دارد. قیمت سمندEF۷ مدل ۱۳۹۹ نیز ۳ میلیون تومان و دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ در حدود دو میلیون تومان کاهش داشته است. این در حالی است که پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ حدود ۵ میلیون تومان گران شده است.

سیگنال کاهشی به بازار خودرو | آخرین قیمت پراید، سمند، انواع پژو و تیبا

کد خبر 695867
منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • DE ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    12 1
    اولا مردم پولی برای خرید اتومبیل ندارند ثانیا اگر همینطور پیش بره و خریداری نباشد خودروسازان ملزم به کاهش قیمت خواهند شد برای کسب مشتری. مردم نخرید تا قیمت واقعی و پائین بیاید.
  • Hasan AT ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    7 2
    ماشینی که دو سال پیش ۱۰۰ میلیون بود، شده ۳۵۰ میلیون!!!...حالا دو میلیون ارزون شده ذوق داره؟!
  • بهنام IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    8 1
    مسئولین محترم خودرو بی ارزش را ۳۰۰درصد گران کردند حالا ۲یا۳میلیون ارزان هم بشه هیچ ناثیری نداره چون قدرت خرید مردم بشدت کم شده
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 0
    نظرمن کاهش ۳میلیون کاهش قیمت نیست حتی تا ۵۰ میلیون هم به نظر من کاهش قیمت نیست کاهش قیمت بین ۲۰۰ میلیون تا دویست وپنجاه میلیون این بهش میگن کاهش قیمت
  • آس اس IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 0
    بنظر من مردم نباید بخرن ماشین .بخدا من ماشینمه فروختم یکی دیگ بخرم ولی دیگه نمیتونم این گرون شدن ماشین تنها راهش این ک خودمون یعنی مردم نخریم تا اینقدر از این ماشینای بی کیفیتی م میسازن بسازن تا خودشون مجبور بشن بیارنش پاین. اگ‌نخریم شک نکنید التماس میکننن؟
  • لیلا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    خیلی خیلی ارزان شده بریم دو سه تا بخریم
  • ناشناس IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 0
    مردم قدرت خرید ندارند، بهترین راه استفاده از اتوبوس است، که متاسفانه شهرداری در این سه دهه کم کاری کرده و توجه ای به حمل و نقل عمومی درون شهری کاری انجام ندادند