ساختمان لوکس «سلام» ملکی ۵ طبقه در محله جماران تهران است که دو طبقه آن زیر همکف قرار دارد. این ساختمان ۳ آسانسور عمومی و یک آسانسور اختصاصی دارد که مستقیم از پارکینگ برای شخصیت اصلی مستقر در ساختمان تعبیه شده است. استخر و سونای اختصاصی یکی دیگر از امکانات ساختمان است که بعد از توقف روند واگذاری ساخت و تصاحب آن نیمه‌کاره ماند.

به گزارش همشهری آنلاین، ساختمان سلام ۲۵ سالن و اتاق اختصاصی دارد که تمامی تجهیزات آن از بهترین برندها تهیه شده و در واقع یکی از خوش‌ساخت‌ترین ساختمان های اداری منطقه جماران است.

این ساختمان پرحاشیه این روزها مجدد نامش بر سر زبان‌ها افتاده است. اواخر دولت دوازدهم بود که ساخت و ساز  غیرقانونی یک طبقه اضافه بالای این ساختمان لوکس و افشای آن توسط رسانه‌ها کار را به شورای شهر کشاند. این ساختمان پیش از این در زمان آغاز ساخت، در سال ۹۳ صدای بسیاری را درآورده بود. گودبرداری بسیار عمیق همسایه‌ها را شاکی کرده بود و ساخت طبقات غیرمجازش، شورای شهر و شهرداری را. 

بلافاصله بعد از استقرار دولت سیزدهم عملیات ساخت و ساز در این ساختمان از جمله ساخت استخر و سونا در آن متوقف شد. گفته می شود مبلغی که صرف هزینه ساخت و ساز ساختمان سلام شده، در اسناد حساب و کتابهای مالی نهاد در اسناد پرداخت، وجود نداشته و به گفته منابع آگاه توسط پیمانکاران مسکن و شهرسازی ساخته شده است.

این ساختمان یکی از خاص‌‎ترین ساختمان‌‎های اداری منطقه جماران است که برای اولین بار تصاویری از داخل آن منتشر می‌‎شود. 

کد خبر 695612
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha