گروه حوادث: تلاش‌های کارآگاهان پلیس برای افشای راز قتل وکیل دادگستری ، به بازداشت یکی از آشنایان وی ختم شد.

ساعت 13و30 دقیقه سه شنبه 5 اردیبهشت هنگامی‌که همسر این وکیل پایه یک دادگستری به قصد سرزدن به شوهرش به دفتر وکالت او در طبقه دوم آپارتمان مسکونی اشان رفت ،با دیدن در نیمه باز اتاق وی کنجکاوانه وارد دفتر کار همسرش شد اما با دیدن جسد وی که بر کف اتاق افتاده بود، شوکه شد.

ضربات چاقو ،مرگ این وکیل دادگستری را رقم زده بود و عامل جنایت بعد از ارتکاب قتل متواری شده بود.

پس از آنکه کارآگاهان پلیس جنایی تهران بزرگ با حضور در صحنه قتل تحقیقات خود را آغاز کردند دریافتند متهم احتمالا از آشنایان مقتول بوده و بدون استفاده از زور وارد قتلگاه شده است.

آثار پذیرایی از دو مهمان بر روی میز دفتر مشاهده می‌شد و همین امر احتمال وقوع قتل توسط دو نفر را در مراحل اولیه تحقیقات پلیسی قوت می بخشید. 

جسد قربانی 73 ساله جنایت به دستور بازپرس بهروز هنرمند به پزشکی قانونی انتقال یافت، در نخستین روزهای پس از جنایت، چند مظنون از سوی پلیس جنایی تهران بزرگ بازداشت شدند ولی بازجویی از آنان نتیجه ای در برنداشت. 

سرهنگ حسین خوئینی معاونت اداره آگاهی تهران بزرگ روزگذشته در توضیح آخرین اقدامات پلیسی بر روی این پرونده جنایی به همشهری گفت: کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بعد از انجام بررسی های تخصصی خود بر روی این پرونده سرنخهایی را بدست آوردند که منجر به بازداشت یکی از آشنایان به عنوان اصلی‌ترین مظنون این جنایت شد که به دستور بازپرس هنرمند این متهم تحت بازجویی قرار گرفت. 

وی افزود: بازجویی از این مرد در حالی ادامه دارد که وی به شدت منکر ارتکاب این جنایت است اما ادله  پلیسی ارتکاب قتل از سوی وی را بسیار قوی می‌داند.

کد خبر 6908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز