یکشنبه ۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون نظارت و مدیریت شبکه‌ شرکت ارتباطات سیار ایران از 24 ساعته شدن سرویس GPRS همراه اول خبر داد.

محمدحسین فلاح‌اصغری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: سرویس GPRS همراه اول که چندی پیش برای مشترکان همراه اول با پیش شماره 0912 راه‌اندازی شده و تنها در ساعات 23 تا 8 برای مشترکان قابل استفاده بود، حداکثر تا یک ماه آینده به صورت 24 ساعته فعال می‌شود.

وی یادآور شد: در نظر داریم که ابتدا این سرویس را به صورت 24 ساعته فعال کنیم و آثار شبکه‌ای آن را بررسی کرده و پس از آن سرویس MMS را برای همه مشترکان راه‌اندازی کنیم.

او همچنین تصریح کرد: امیدواریم تا یک ماه آینده MMS همراه اول وارد بازار شده و مورد استفاده مشترکان قرار بگیرد.

به گفته‌ وی سیستم پیام چندرسانه‌یی MMS در شبکه همراه اول کاملا نصب و آزمایش شده و گواهی و تاییدیه مورد نظر را از سازمان تنظیم مقررات دریافت شده است.

وی بابیان این که سیستم MMS همراه اول آماده‌ی بهره‌برداری است اظهار کرد: با توجه به اینکه تقاضای بازار در این زمینه و از سویی ظرفیت شبکه قابل پیش‌بینی نیست ابتدا این سیستم را در برخی‌ مکان‌ها و تهران فعال کرده و تست می‌کنیم و زمانی که شبکه و این سیستم آزمایش شد و از تبعات و مشکلات آن آگاهی یافتیم آن را به طور کلی فعال خواهیم کرد.

او یادآور شد: با توجه به این که استفاده از این سرویس تعهداتی دارد و مشترکی که می‌خواهد از این سرویس استفاده کند باید متعهد شود و بخشی از ثبت‌نام آن به صورت حضوری خواهد بود.

کد خبر 69075

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز