گروه حوادث: سارقان نیمه‌ شب که با بیرون کشیدن کرکره از ریل و یا شکستن قفل با دیلم مرتکب 30 فقره سرقت از مغازه‌های شرق پایتخت شده بودند طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

صبح روز ششم تیرماه، صاحب فروشگاه لوازم منزل در مجیدیه جنوبی پس از مراجعه به مغازه‌اش مشاهده کرد کرکره مغازه از ریل خارج شده و شیشه در نیز شکسته است.

وی پس از ورود به مغازه متوجه شد چهار دستگاه آبگرمکن دیواری و گاوصندوق به همراه محتویاتش از جمله اسناد مغازه و 15 فقره اسکناس یکصد دلاری و یک و نیم میلیون تومان چک مسافرتی به سرقت‌رفته است.

با گزارش این  سرقت به پلیس 110 ، بررسی‌ها در این باره آغاز شد که بررسی های صورت گرفته از سوی ماموران نشان داد قبل از وقوع سرقت، یک خودرو پیکان سبز رنگ در محل مشاهده شده است. 

با شناسایی خودرو و بازداشت مالک آن، وی در بازجویی‌های پلیسی مدعی شد خودرو را برای فرزندش «محسن» خریداری کرده که با آن مسافرکشی کند و در حال حاضر نیز خودرو در اختیار پسرش است.

سرهنگ داوود سلطانی، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح پرونده، گفت: با دستگیری «محسن»، وی در جریان بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد با همدستی فردی به نام «مجید» مرتکب سرقت شده است که با دستگیری «مجید» وی اعتراف کرد به همراه «محسن» اقدام به شش فقره سرقت از مغازه‌ها در سبلان شمالی، مجیدیه و دیگر مناطق شرق تهران کرده است.

با شناسایی مالباختگان مشخص شد  متهمان، پس از سرقت مدارک، طی تماس تلفنی با مالباخته در قبال ارائه مدارک نیز از آنها اخاذی کرده‌اند. 

به گفته سرهنگ سلطانی، متهمان به شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه چهار منتقل شدند.

کد خبر 6904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز