نخستین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد به همت و پیشرانی مجموعه های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل گری و تنظیم گری دستگاه ها و نهادها از ۱۸ تیرماه لغایت ۲۹ تیرماه در اراضی عباس آباد، کوشک باغ هنر برگزار می شود.

حجاب

به گزارش همشهری آنلاین، محمد حسن جعفر زاده دبیر جشنواره ملی گوهرشاد در نشست خبری این جشنواره افزود: این جشنواره که در بخش های مختلف اعم از  پویش ها و مراسم های گوهرشاد، نمایشگاه های تخصصی گوهرشاد، مسابقات فرهنگی هنری گوهرشاد، بازی های حجاب و عفاف گوهرشاد، نشست های کارشناسی گوهرشاد و رویداد تجربه نگاری و ایده پردازی گوهرشاد» ۱۸ لغایت ۲۹ تیرماه برگزار می شود.

دبیر جشنواره ملی گوهرشاد افزود: هدف جشنواره هم افزایی فعالیت های حلقه های میانی و گروه های مردمی با حمایت دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی از یک سو و شناسایی و تعمیم تجربه های موفق و ایده های خلاقانه در این عرصه است.

جعفرزاده ادامه داد: افتتاحیه نمایشگاه و نشست های جشنواره گوهرشاد تهران، شنبه ۲۵ تیرماه در کوشک باغ هنر برگزار می شود، علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه و حضور در نشست ها می‌توانند به محل نمایشگاه مراجعه کنند . این مجموعه رویدادها همزمان در ۱۹ کلانشهر دیگر نیز برگزار می شود.

اختتامیه جشنواره گوهرشاد ۲۹ تیرماه است که با حضور گروه های فعال عرصه حجاب و عفاف و مسئولین دستگاه های مرتبط برگزار می‌شود.

وی افزود: پیام ما در بخش پویش گوهرشاد علاوه بر نشان گذاری عفاف و حجاب به عنوان زیبایی اصیل، تاکید بر افتخار بودن این پوشش ایرانی اسلامی برای زنان و مردان این سرزمین است.  

در این ارتباط محتواهای رسانه ای تهیه شده که در فضای مجازی با هشتک #گوهرشاد و  #حجاب_ من_افتخار_من منتشر می شود.

ایشان ادامه دادند: دبیرخانه دائمی این جشنواره تشکیل شده است که علاقه مندان جهت ثبت نام و ارزیابی در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت goharshadevent.ir مراجعه و دراین جشنواره شرکت نمایند.

همچنین به برگزیدگان و برندگان بخش های مختلف جشنواره در قالب جایزه ملی گوهرشاد تقدیر خواهد شد.

کد خبر 690198

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha