یک فعال بازار طلا گفت: در این مواقع که نوسانات شدیدی وجود دارد مردم باید با دقت و احتیاط وارد بازار شوند زیرا در چنین شرایطی بیشترین آسیب به سرمایه‌های خرد وارد می‌شود و می‌تواند خطرناک باشد.

طلا و سکه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، عبادلله محمدولی درباره وضعیت بازار افزود: بازار مدت‌ها است که با فرازونشیبی همراه شده که بخشی از آن به دنبال نوسانات قیمت اونس جهانی بوده است.

وی افزود: در بازار داخلی نیز طی ۳ - ۴ ماه گذشته نوسانات، گاه کاهشی و گاه افزایشی بوده است؛ به این صورت که هر مثقال طلا در محدوده ۶ میلیون و ۷۰۰ تا ۶ میلیون و ۱۴ تومان در نوسان بوده است.

به گفته محمدولی بازار هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده و ثباتی که مشتریان خواهان آن هستند وجود ندارد. این ثبات به معامله‌گران اجازه می‌دهد خرید و فروش خود را انجام دهند اما نوسانات اخیر بیشتر میدان را برای افرادی که با انگیزه‌های سوداگرانه و برای نوسان‌گیری وارد بازار می‌شوند فراهم کرده است.

این فعال بازار همچنین به مردم توصیه کرد: پیشنهاد می‌کنم در این مواقع که نوسانات شدیدی وجود دارد با دقت و احتیاط و همچنین با مشورت کامل وارد بازار شوید زیرا در چنین شرایطی بیشترین آسیب به سرمایه‌های خرد وارد می‌شود و می‌تواند خطرناک باشد.

محمدولی همچنین درباره آینده بازار گفت: پیش‌بینی می‌کنم تا انتهای هفته هر مثقال طلا در محدوده ۵ میلیون و ۹۰۰ تا ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان در نوسان باشد؛ مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد که از قدرت پیش‌بینی ما خارج خواهد بود.

کد خبر 689615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha