اسکالپ سر یک روش نوین برای رفع کم پشتی مو می باشد ولی آیا می توان آن را برای موهای رنگ شده و یا جوگندمی انجام داد؟ چه رنگی از اسکالپ برای هرنوع پوست و مویی باید استفاده کرد و رنگ کردن موها بعد از چه مدت امکان پذیر است.

اسکالپ سر ایرانیان

بسیاری از مردم قبل از انجام اسکالپ سوالاتی در مورد رنگ موی خود و تناقض آن با رنگ های اسکالپ سوال می پرسند. آیا می توان برای هر رنگ مویی اسکالپ را انجام داد حتی بلوند؟ آیا برای موهای جو کندمی میتوان اسکالپ را انجام داد؟ و آیا می توان بعد از انجام اسکالپ مو های خود را رنگ کرد؟ 

آیا می توان اسکالپ را برای موهای با رنگ بلوند، طوسی، جوگندمی و قهوه ای استفاده کرد؟

جواب به همه ی سوالات بالا "بلی" می باشد. روش اسکالپ سر را می توان برای هرنوع رنگ مو و رنگ پوستی انجام داد فارغ از اینکه رنگ موی شما چه باشد. در واقع تنها از رنگ مشکی برای اسکالپ سر استفاده می شود ولی همین رنگ مشکی برای همه ی رنگ موها و رنگ پوست ها در سرتاسر جهان استفاده می شود و نتایح فوق العاده ای می دهد. در ادامه به دلایل این امر خواهیم پرداخت.

بر خلاف تصورات عموم که رنگ مورد استفاده را باید با رنگ مو تنظیم کرد، در تکنیک اسکالپ سر تنها رنگ مشکی است که باید استفاده شود و مهم نیست که رنگ موی شما چه رنگی است. در واقع رنگ اسکالپ با رنگ پوست شما تنظیم می شود نه رنگ موی شما. این تصور غالبا از تکنیک های آرایش دائم مانند مایکروبلیدینگ می آید چرا که در این روش ها شخص باید رنگ خود را با رنگ ابرو مطابقا دهد. پس ۲ ساعت و خوابیدن التهاب و قرمزی پوست ظاهر اسکالپ طبیعی می شود.

جواب بسیار ساده است ولی شاید شما تابحال به این مسئله دقت نکرده باشید. فولیکول موی سر در داخل پوست سر به رنگ خاکستری یا طوسی دیده می شود فارغ از اینکه رنگ موی شما چه رنگ است. در اینجا چند عکس از افراد با موهای بلوند نمایش داده شده است که نشان می دهد اگر مو های خود را بتراشند، سر آنها به صورت رنگ طوسی دیده می شود. در واقع کاری که ما در اسکالپ ایرانیان انجام می دهیم همین است. کاشت رنگ دانه های ارگانیک با رنگ های اورحینال آمریکایی که بعد از فرار گرفتن در لایه درمیس سر، به رنگ فولیکول های واقعی کو در می آیندو ظاهری کاملا طبیعی می گیرند. 

پوشاندن کف سر با این فولیکول های شبیه سازی شده، باعث پرپشت دیده تر شدن موهای شما می شود. 

آیا اسکالپ را می توان برای موهای رنگ شده یا جوگندمی انجام داد؟

آیا اسکالپ را می توان برای موهای رنگ شده یا جوگندمی انجام داد؟

چگونه یک اسکالپ کار ماهر، رنگ اسکالپ را با ظاهر مراجعه کننده تنظیم می کند؟ 

همانطور که پیش تر عنوان شد، رنگ مورد نظر در اسکالپ با رنگ پوست شما ست و تنظیم خواهد شد نه با رنگ موی شما. با این ترتیب که رنگ پایه رنگ مشکی مخصوص اسکالپ بوده ( حتما رنگ مخصوص اسکالپ باید باشد به همراه جدول رنگ کارخانه) و با توجه به پوست افراد رقیق سازی انجام می شود. برای پوست های سبزه و تیره تر، رنگ های مشکی تر استفاده می شود یعنی رقیق سازی کمتری صورت می گیرد و برای پوست های روشن تر رقیق سازی بیشتری انجام می شود. 

نکته اول: اول اینکه رنگ ها به دات مشکی هستند و پس از کاشت در لایه درمیس سر به صورت طوسی دیده می شوند. این بسیار طبیعی است و خود فولیکول های موی طبیعی هم بعد از کچل کردن یا شیو کردن به صورت طوسی دیده می شوند. 

نکته دوم: برای داشتن ظاهری طبیعی و سه بعدی در جلسات مختلف از رنگ های مختلف استفاده می شود و باید برای دیدن نتیجه نهایی تا آخرین جلسه صبر بفرمایید. 

آیا می توان بعد از انجام اسکالپ سر، مو های خود را رنگ کرد؟ 

بله. مخصوصا در اسکالپ سر برای خانم ها، شما می توانید مو های خود را به هر رنگی که دوست دارید در بیاورید و نگران نباشید زیرا که اسکالپ ظاهر طبیعی خود را حفظ می نماید. دو دلیل اصلی برای این امر وجود دارد: 

۱- همانطور که پیش تر کفته شد، فولیکول های موی سر در داخل پوست به رنگ طوسی هستند و اسکالپ سر در واقع دارد آنها را شبیه سازی می کند نه موی سر شما را.

۲- بعد از ۲ الی ۳ روز، ریشه موی شما در می آید و دوباره ظاهر سابق خود را میگیرد. البته که به دلیل مورد ۱، این مورد نیازی نیست ولی در هر صورت می تواند به آرامش روانی افراد کمک بیشتری بکند. 

چند روز پس از انجام اسکالپ می توان مو ها را رنگ کرد؟ 

معمولا بین انجام پروسه اسکالپ و برخورد هرگونه  مواد شیمیایی با سر، باید ۲ هفته فاصله وجود داشته باشد.

آیا می شود اسکالپ سر را با رنگ های اسکالپ قهوه ای انجام داد؟ 

بله می شود ولی ما در مرکز اسکالپ ایرانیان بروغنی این کار را انجام نمی دهیم و به هنرجوهای خود نیز توصیه می کنیم که انجام ندهند. 

رنگ های قهوه ای اسکالپ توسط برخی سایت ها فروخته می شوند ولی باید توجه داشت که این رنگ ها همگی توسط شرکت های آرایشی تولید و فروخته می شوند و به دلیل عدم آگاهی لازم در اسکالپ، آنها هم مثل عموم تصور می کنند که این رنگ ها بدرد می خورند. سرکار خانم بروغنی اولین مستر بین المللی اسکالپ در ایران به ۳ دلیل استفاده از این رنگ ها را مناسب نمی دانند:

۱- تقلب در رنگ های قهوه ای بسیار زیاد است و می توان از رنگ های ارایش برای اسکالپ استفاده کرد که نامناسب بودن آنها بعد از ۲ هفته مشخص می شود

۲- رنگ های قهوه ای مخصوص اسکالپ، به سرعت محو می شوند یغعنی ماندگاری آنها بسیار پایین است و باید بعد از چند ماه دوباره مبلغ زیادی را برای ترمیم پرداخت کنید

۳- تراکم دلخواه را به شما نمی دهند زیرا که فولیکول مو را به درستی و پر رنگی شبیه سازی نمی کنند. 

۴- رنگ های اسکالپ پایه کربن هستند و مشکی خالص، برای همین کیفیت بسیار بالایی دارند و به آبی، سبز و قرمز تبدیل نمی شوند در حالی که رنگ قهوه ای افزودنی دارد و ریسک پخش رنگ در آن بالاتر لاست.

اسکالپ سنتر ایرانیان بروغنی با استفاده از رنگ های اورجینال اسکالپ برند ۵PM که از بهترین برند های دنیا می باشد استفاده کرده و پخش رنگ در هیچ یک از کارهای ما وجود ندارد. شما می توانید برای انجام اسکالپ سر خود و یا آموزش اسکالپ به نشانی سایت ما www.scalpiranian.com مراجعه بفرمایید و یا با شماره های زیر تماس گرفته و یا در واتس اپ پیام بدهید. 

۰۹۳۶۲۱۰۵۲۵۵   -    ۰۹۱۲۵۷۲۰۲۳۷    -   ۰۲۱۸۸۶۸۴۱۹۲

کد خبر 688895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha