دانلود قسمت 17 سریال راز بقا قسمت آخر، دانلود قسمت هفدهم سریال راز بقا با بازی بهرام افشاری و سعید آقاخانی در ادامه مطلب امکانپذیر است. برای دانلود قانونی قسمت 17 راز بقا قسمت آخر و تماشای آنلاین آن با ما همراه باشید.

دانلود قسمت 17 سریال راز بقا قسمت آخر با لینک مستقیم.jpg

دانلود قسمت 17 سریال راز بقا قسمت آخر

 به نقل از سریالینو، قسمت هفدهم سریال راز بقا (قسمت آخر) ساخته سعید آقاخانی منتشر شد. این کمدی جذاب و پرطرفدار اکنون به ایستگاه پایانی رسیده است.

برای دانلود قسمت 17 هفدهم سریال راز بقا قسمت آخر با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 17 سریال راز بقا

********************************

عوامل و بازیگران سریال راز بقا قسمت هفدهم 17

بازیگران: سعید آقاخانی، بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان‌نژاد، جعفر دهقان، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، علیرضا زمانی نسب، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی‌فرد، احسان روزبهانی، کاظم نوربخش.

کارگردان: سعید آقاخانی

تهیه‌کننده: سید مصطفی احمدی

نویسنده: امیر وفایی

دانلود قسمت 17 راز بقا – قسمت هفدهم سریال راز بقا بهرام افشاری

خلاصه داستان قسمت 17 سریال راز بقا (قسمت آخر)

سریال راز بقا ساخته سعید آاقاخانی از نوروز 1401 در شبکه نمایش خانگی پخش شد.  حالا این کمدی جذاب به قسمت پایانی رسیده است. سریال راز بقا همانند دیگر کارهای آقاخانی خیلی زود خود را در دل مخاطبان جا کرد و یکی از سریال‌های پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بدل شد.

در چکیده داستان راز بقا آمده است: «بزرگترین کشف بشریت در راه است!». اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد داستان این کمدی توضیح دهیم باید بگوییم که سریال راز بقا درباره دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است. رحیم با یک سازمان خلافکار مواجه می‌شود که اتفاقاتی را در پی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم قسمت هفدهم سریال راز بقا (قسمت پایانی) را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که اتفاقات جذابی در انتظارتان خواهد بود. برای دانلود قسمت 17 سریال راز بقا قسمت آخر به لینک موجود در بالای همین صفحه مراجعه کنید.

درباره سریال راز بقا

اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد داستان این کمدی توضیح دهیم باید بگوییم که سریال راز بقا درباره دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است. رحیم با یک سازمان خلافکار مواجه می‌شود که اتفاقاتی را در پی دارد.

در این سریال نیز مانند برخی دیگر از ساخته‌های قبلی سعید آقاخانی، او علاوه بر کارگردان، به عنوان بازیگر نیز در مقابل دوربین قرار گرفته است. حرفه‌ای که بیشتر سعید آقاخانی را به آن می‌شناسیم (یعنی بازیگری). تو در «راز بقا» نقش یک روحانی را ایفا می‌کند که با پدر رحیم و حاتم دوست بوده و بعد از فوت او هوای پسرانش را دارد.

اکنون قسمت 17 و آخر سریال راز بقا در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. برای دانلود این اپیزود می‌توانید بر روی لینک موجود در ابتدای همین صفحه کلیک کنید و آن را در کیفیت دلخواه دریافت نمایید.

این روزها تهیه سریال‌های جذاب شبکه نمایش خانگی مانند راز بقا، یاغی، جیران و ... بسیار راحت شده و شما می‌توانید سریال موردنظر خود را از پلت‌فرم‌ها و سایت های دانلود قانونی فیلم و سریال مانند فیلیمو، فیلم نت، نماوا و سریالینو به راحتی با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

 دانلود قسمت هفدهم 17 سریال راز بقا قسمت آخر با حجم نیم رایگان | دانلود قسمت 17 راز بقا سعید آقاخانی

تگ آلت:

نظرات مخاطبان درباره قسمت هفدهم سریال راز بقا 17

- به نظرم سریال راز بقا باید ۲۵ قسمت ادامه پیدا می‌کرد نه ۱۷ قسمت چون معرکه بود

- حیف که داره تموم میشه واقعا سریال خیلی خنده داری بود. بهرام افشاری هم که مثل همیشه عالی بود

- فکر کنم بیتا رو تهدید کرده بودن که اونجوری حرف زد🥺

- ممنون از سریالینو که قسمت جدید رو اینقدر سریع برامون میزارین.

- قسمت آخر راز بقا عالی بود و برعکس خیلی از سریال ها خیلی خوب تموم شد

- به نظرم بهترین فیلم دنیاست ممنون از سعید آقاخانی بابت تهیه و ساخت این فیلم بسیار زیبا

- دم آقاخانی گرم. اصلاً سریال های کمدی رو باید بدن آقاخانی بسازه. اون از نون خ و این هم راز بقا هر دو عاااالی

- چرا رعایت حال بینندگان را نمی کنید رفتم مجلس ختم دوست و آشنا به یکباره یاد عسل خوران افتادم بدون اینکه خودم متوجه باشم خنده روی لبهام بود چقدر شرمنده شدم.فکر نمیکنم مثل این سریال دیگه کسی بتونه، بسازه که اینقدر جالب و خنده دار باشه.خسته نباشید

حالا با اتمام سریال راز بقا و جوکر، مخاطبان باید وقت خود را با دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی پر کنند. در حال حاضر سریال‌های جیران، یاغی، جادوگر و ساخت ایران 3 و چندین مجموعه جذاب دیگر در حال پخش است که می‌توانید سریال دلخواه خود را جایگزین راز بقای سعید آقاخانی نمایید.

باید اشاره کرد که دانلود قسمت 8 سریال یاغی در همین هفته از سایت‌های دانلود قانونی فیلم و سریال امکانپذیر خواهد بود.

منبع: سریالینو

https://serialino.ir

کد خبر 688256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha