هافمن تنها تولید کننده‌ی دانش بنیان در صنعت UPVC در ایران، در طی مراسمی که چهارشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۱ در محل هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید از محصولات جدید خود رونمایی کرد.

هافمن

با حضور مدیرعامل محترم گروه صنعتی هافمن دکتر محمد حمیدیه، برخی مسئولان دولتی، و جمعی از مدیران این شرکت و بیش از ۳۵۰ نفر از نمایندگان فروش در و پنجره‌های هافمن و سایر اعضای این خانواده بزرگ جشن ۱۷ سالگی هافمن برگزار شد.

مدیر فروش و بازاریابی، معاونت تولید و برنامه ریزی و نیز مدیر امور مشتریان هافمن در این مراسم طی ایراد سخنرانی‌های خود به تبیین استراتژی‌ها و چشم اندازهای جدید این برند برای خانواده‌ی بزرگ هافمن پرداختند.

رونمایی از محصولات جدید در جشن ۱۷ سالگی خانواده‌ی بزرگ هافمن

برند هافمن نام آشنایی در صنعت در و پنجرههای UPVC است که به عنوان یکی از رهبران بازار تولید پروفیل‌های UPVC شناخته می‌شود. هافمن تولیدکننده‌ی برتر پروفیل‌های در و پنجره UPVC و برند محبوب سال از نگاه مصرف‌کنندگان است. این برند با بیش از ۲۵ هزار تن ظرفیت تولید سالانه و اخذ انواع استانداردهای ملی و بین‌المللی و گواهی دانش بنیان در موقعیتی قرار دارد که تلاش می‌کند با یک طرح ملی از اتلاف انرژی در کشور بکاهد و قدمی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی بردارد.

رونمایی از محصولات جدید در جشن ۱۷ سالگی خانواده‌ی بزرگ هافمن

کد خبر 687724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha