مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
۱ نفر

اگر به زودی عازم سفر کیش هستید و نمی‌دانید برای تردد در جزیره، چه روشی مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ ادامه این مقاله که در مورد خدمات اجاره خودرو در کیش و مزایای آن است را مطالعه کنید.

اجاره خودرو کیش

سفر یکی از بهترین راه‌ها برای تجدید روحیه و بازگشت پرانرژی به زندگی روزمره است. بسیاری از گردشگران شهرهای توریستی و ساحلی مانند جزیره کیش را به عنوان اولین مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. این شهرها از امکانات رفاهی و تفریحی متعددی برخوردار هستند و معمولا دارای اماکن دیدنی و تفریحی فراوانی بوده و فضای بسیار مناسبی برای گردشگران محسوب می‌شوند. جزیره زیبای کیش، نگین خلیج فارس و تقریبا بی‌رقیب‌ترین جزیره تفریحی ایران است. هر ساله صدها هزار نفر از داخل و خارج از ایران برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود به بهترین شکل، به این جزیره زیبا و دیدنی سفر می‌کنند. بنابراین امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی در این شهر در اختیار گردشگران است که یکی از بهترین آنها، وجود موسسات مختلف کرایه اتومبیل می‌باشد. اما آیا کرایه خودرو در جزیره، روش اقتصادی و به‌صرفه‌ای برای تردد ما در طول این سفر تفریحی است؟ بله به طور کلی استفاده از خدمات موسسات کرایه ماشین در کیش، یک روش به‌صرفه و کاملا اقتصادی است. اگر می‌خواهید از دلایل ما برای بیان این ادعا مطلع شوید؛ این مقاله را تا انتها بخوانید.

چرا کرایه ماشین در کیش گزینه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود؟

کیش با وجود وسعت کم خود، دارای اماکن تاریخی و تفریحی متعددی است. ضمن اینکه مراکز خرید متنوعی نیز در این جزیره دایر می‌باشند که برای گردشگران مقاصد جذابی محسوب می‌شوند. با وجود چنین شرایطی، معمولا مسافرانی که به این جزیره می‌روند؛ در طول سفر لاجرم باید از یک وسیله نقلیه، چه شخصی و چه عمومی برای تردد بین این مکان‌ها استفاده کنند. برخی از توریست‌هایی که زمان محدودی برای بازدید از اماکن تاریخی جزیره، لذت بردن از تفریحات آبی آن و خرید از پاساژها دارند؛ شاید مجبور باشند که در طول یک روز، چندین بار جابه‌جایی به نقاط مختلف شهر را تجربه کنند. بنابراین برای این سفر، دسترسی به وسایل نقلیه در اولویت است. اما آیا استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌تواند پاسخگوی نیاز ما باشد؟ خیر. چرا که اولا امکان دسترسی به راحت این ناوگان، به خصوص تاکسی، در تمام ساعات شبانه‌روز وجود ندارد و ثانیا اگر قرار باشد برای هر جابه‌جایی، تاکسی بگیرید؛ مسلما هزینه سفر شما سرسام‌آور خواهد شد. بنابراین با ذکر دلایل زیر استفاده از خدمات موسسات اجاره خودرو کیش را منطقی می‌دانیم.

تنوع در انتخاب

وقتی به جای استفاده از تاکسی، خدمات اجاره خودرو را انتخاب می‌کنید؛ می‌توانید به طیف وسیعی از خودروهای لوکس و به‌روز دسترسی داشته باشید. این موضوع شما را قادر خواهد ساخت که خودرویی با ویژگی‌های مورد نظرتان و متناسب با بودجه و شرایط سفر خود را انتخاب کنید. تنوع در انتخاب باعث بهینه شدن هزینه‌های سفر خواهد شد.

صرفه‌جویی در زمان

تردد با تاکسی یک پروسه زمان‌بر است. اگر قصد داشته باشید از یک مرکز خرید به یک مکان تفریحی در جزیره بروید؛ ابتدا باید از طریق اپلیکشن یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تاکسی اینترنتی، درخواست خود را ثبت کنید. سپس با توجه به ترافیکی که در شهر وجود دارد و فاصله تاکسی تا محل استقرار شما، مدت زمانی را منتظر بمانید تا خودرو در اختیارتان قرار بگیرد. البته روش سنتی دیگری نیز وجود دارد که آن هم زمان زیادی از شما می‌گیرد. بنابراین بین تمام گزینه‌های موجود برای تردد، اجاره خودرو از نظر صرفه‌جویی در زمان، گزینه‌ای بسیار معقول‌تر است. با استفاده از این سرویس، خودرو به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شماست. پس می‌توانید فاصله هتل محل اقامت خود را با هر کجای جزیره که قصد بازدید از آن را دارید را به کمک خودروی شخصی طی کرده و با پارک اتومبیل در نزدیکی آن محل یا پارکینگ تعبیه شده برای آن، هر زمان که نیاز داشتید؛ بدون معطلی به وسیله نقلیه‌ای راحت دسترسی داشته باشید. به این ترتیب فاصله زمانی بین بازدیدهای خود را کاهش داده و می‌توانید از مدت زمان سفر خود به بهینه‌ترین حالت ممکن استفاده کنید.

کاهش هزینه‌ها

شاید در نگاه اول، اجاره خودرو گزینه به‌صرفه‌ای برای تردد در شهر به نظر نرسد؛ اما اگر سفرهای دسته جمعی و خانوادگی دارید؛ توصیه ما به جای کرایه تاکسی و استفاده از دیگر روش‌های حمل و نقل، استفاده از این خدمات ارزشمند است. اگر کل هزینه کرایه خودرو را بین تعداد اعضای خانواده و همراهان خود سرشکن کنید؛ حتما شما هم به این نتیجه می‌رسید که اجاره کردن خودرو بسیار باصرفه‌تر از کرایه تاکسی است.

از آنجایی که طبق قوانین راهنمایی و رانندگی حاکم در جزیره، سوار کردن بیش از ۴ نفر سرنشین در تاکسی ممنوع است؛ بنابراین اگر ۵ نفره به کیش سفر کرده باشید؛ مجبور هستید که برای هر مسیر کوتاهی ۲ تاکسی بگیرید. این در حالی است که گزینه دیگری نیز پیش روی شماست و آن هم اجاره یک خودروی بزرگ با ظرفیت ۵ نفر می‌باشد. با این حساب اگر نرخی که بابت کرایه چنین خودرویی پرداخت کرده‌اید را ابتدا تقسیم بر کل تعداد سفرهای درون شهری کرده و سپس هزینه هر سفر را بین ۵ نفر تقسیم کنید؛ خواهید دید که هزینه حمل و نقل سفرتان در مقایسه با زمانی که مجبور هستید برای هر سفر ۲ تاکسی بگیرید بسیار کمتر می‌شود.

اجاره خودرو در کیش

معرفی چند مدل خودروی به‌صرفه برای اجاره در کیش

اگر با وجود اطلاع از تمام نکاتی که در این مقاله به عنوان دلایل به‌صرفه بودن اجاره خودرو در کیش به آنها اشاره شد؛ هنوز هم به بهانه سنگین بودن تعرفه کرایه ماشین، قصد ندارید از این سرویس در سفر بعدی خود به کیش استفاده کنید راهکار دیگری نیز برای شما داریم. در این شرایط باید به سراغ مدل‌های به‌صرفه از نظر قیمت و مصرف سوخت بروید. به گزارش وب سایت کیش بوک خودروهای زیر برای افرادی که به دنبال گزینه‌های ارزان هستند بسیار مناسب می‌باشند:

مزدا ۳

مزدا ۳ یک سدان ۴ درب با گنجایش ۵ سرنشین است که می‌توانید با پرداخت روزانه حدود ۸۸۰۰۰۰ تومان یک دستگاه از آن را به عنوان خودروی اجاره‌ای در طول سفر کرایه کنید. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۸.۲ لیتر می‌باشد.

سوناتا

این سدان ۴ درب نیز گنجایش ۵ سرنشین را دارد و نرخ کرایه روزانه آن حدود ۹۹۰۰۰۰ تومان است. مصرف سوخت ترکیبی ۸.۴ لیتری، تنها یکی از دلایلی است که اجاره این خودرو را به‌صرفه می‌کند.

النترا

النترا نیز مانند دیگر خودروهای این لیست هم ۴ درب است و هم گنجایش ۵ سرنشین را دارد. برای اجاره روزانه این خودرو باید به طور میانگین ۹۹۰۰۰۰ تومان بپردازید. مصرف سوخت ترکیبی ۷.۱ لیتری این خودرو باعث شده که در صدر لیست ماشین‌های اقتصادی برای اجاره قرار بگیرد.

سراتو

اگر علاوه بر ظرفیت خودرو، ظاهر اسپرت آن نیز برای شما اهمیت دارد؛ سراتو گزینه خوبی است. نرخ کرایه روزانه این خودرو نیز ۹۳۵۰۰۰ تومان و مصرف سوخت ترکیبی آن ۸ لیتر است.

جوک

جوک یک کراس‌اوور اسپرت، زیبا، ۵ نفره و بسیار به‌صرفه است که تنها با پرداخت روزانه ۹۳۵۰۰۰ تومان می‌توانید یک دستگاه از آن را کرایه کنید و از سفر خود در جزیره نهایت لذت را ببرید. نیسان جوک بر خلاف جثه بزرگش، فقط ۶ لیتر سوخت به صورت ترکیبی استفاده می‌کند.

چرا کیش بوک بهترین موسسه برای اجاره خودرو در کیش است؟

چند عامل مهم وجود دارد که با افزایش کیفیت خدمات، وب سایت کیش بوک را به یکی از بهترین موسسات برای اجاره اتومبیل در کیش تبدیل کرده‌اند. این عوامل عبارتند از:

  • بررس سلامت خودرو قبل از تحویل به مشتری
  • تعرفه‌های کاملا منصفانه و قانونی
  • ارائه خدمات پشتیبانی
  • تنوع بالا
  • امکان رزرو آنلاین خودرو قبل از سفر
کد خبر 687215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha