قسمت 7 سریال یاغی پنج شنبه ساعت 8 صبح 7 تیرماه 1401 منتشر و از طریق لینک زیر آماده دانلود می باشد. برای دانلود سریال یاغی قسمت هفتم 7 به کارگردانی محمد کارت و هنرمندی پارساپیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان روی لینک زیر کلیک نمایید.

Yaghi-S01E03.jpg

**********

دانلود سریال یاغی قسمت 7 هفتم

**********

درباره سریال یاغی

قسمت هفتم سریال یاغی در ژانر اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی محمد کارت و نویسندگی مشترک پدرام پورامیری ، حسین دوماری و محمد کارت و برگرفته از رمان سالتو و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی و می توان گفت یاغی قسمت 7 یکی از پر بیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است.

دانلود یاغی قسمت ۷ | سریال یاغی قسمت هفتم 7 با لینک مستقیم نسخه کامل

روایت سریال یاغی

سریال یاغی قسمت هفتم که جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانواده پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. اما در این مسیر به مشکلات و اتفاقاتی برمی‌خورد.

دانلود یاغی قسمت ۷ | سریال یاغی قسمت هفتم 7 با لینک مستقیم نسخه کامل

بازیگران و نقش هر یک در دانلود قسمت هفتم سریال یاغی

پارسا پیروزفر در نقش بهمن

علی شادمان در نقش جاوید

طناز طباطبایی در نقش طلا مطلایی

امیر جعفری در نقش اسماعیل قوانلو، معروف به اسی قلک

نیکی کریمی

فرهاد اصلانی

مهدی حسینی‌نیا در نقش رحمان

آبان عسکری در نقش عاطفه

مه‌لقا باقری در نقش نرگس

عباس جمشیدی‌فر در نقش علی گرگین

جواد خواجوی در نقش حامد

الیکا ناصری در نقش ابرا

نادر شهسواری در نقش سید

ناهید مسلمی در نقش خانم گنجی

امیررضا دلاوری

هادی دیباجی

سامان مهکویه

افشین حسنلو

بهرام ابراهیمی

لادن ژاوه‌وند

هوشنگ قوانلو

وبسایت گهر سایتی برای دانلود و خرید قانونی فیلم و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی و دانلود حلال و قانونی فیلم و سریال هاست.

مسابقه رئالیتی شو جوکر

مسابقه رئالیتی شو جوکر یک مسابقه سرگرمی در ژانر کمدی که 8 نفر از سلبریتی ها در اتاقتی با یکدیگر به مدت 6 ساعت زندگی می کنند و باید با هر ترفندی یکدیگر را بخندانند و خودشان به هیچ وجه حتی لبخند نزنند. بازیگران سریال جوکر فصل هفتم قسمت چهارم عبارتند از : امین حیایی، سام درخشانی، هومن برق نورد، رضا نیکخواه، امیر مهدی ژوله، یوسف صیادی، سیروس میمنت، علی استادی و حامد آهنگی

***********************************************************

برای دانلود جوکر قسمت پنجم (آخر) فصل هفتم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود جوکر فصل ۷ قسمت ۵ فینال

***********************************************************

خلاصه  داستان سریال جوکر

در سریال جذاب و سرگرم‌کننده جوکر، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی و اجتماعی در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌ جاست که خودشان نباید بخندند. برنامه جوکر در فضایی متفاوت، شاد و کمدی و با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است. کارگردانی این مجموعه به صورت مشترک بر عهده احسان علیخانی و حامد میرفتاحی می‌باشد. فصل‌های ششم و هفتم جوکر با ترکیبی از مهمانان پنج فصل گذشته که دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کم‌تر خندیده‌اند برگزار شده‌ است. هر کدام از این دو فصل ویژه، در پنج قسمت منتشر می‌شوند..

دانلود یاغی قسمت ۷ | سریال یاغی قسمت هفتم 7 با لینک مستقیم نسخه کامل

درباره رئالیتی شو جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. .

کد خبر 687121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha