طراحی ویلا مدرن، باغ ویلا و محوطه سازی از حساس ترین پروژه‌های معماری هستند که لزوم همکاری با شرکت طراحی ویلا حرفه‌ای را نشان می‌دهد.

image-20220629155034-1.jpeg

طراحی ویلا و باغ ویلا با توجه به هدف از ساخت آنها باید بسیار هوشمندانه، اصولی و طبق استانداردهای معماری و حول محور سلیقه و نیاز شما باشد. طراحی ویلا حتی باید نسبت به منزل مسکونی بهتر و اصولی‌تر باشد چرا که طبق تعریف، ویلا به اقامتگاه و خانه‌ای با سطح آسایش و امکانات رفاهی و تفریحی درجه یک و مطلوب گفته می‌شود. بنابراین باید از ابتدایی‌ترین مرحله که مشخص کردن هدف شما از طراحی و ساخت ویلا و ویلا باغ می‌باشد تا احداث و بهره برداری کاملا اصولی و مهندسی شده پیش برود. امروزه در بین سبک‌های مختلف طراحی ویلا، سبک مدرن تقاضای زیاد دارد. همچنین باغ ویلا مخصوصا در متراژهای بالا مثل طراحی باغ ویلا ۱۰۰۰ متری و طراحی محوطه برای ویلاها اکثریت پروژه‌های معماری و ساخت‌وساز را به خود اختصاص می‌دهند. در ادامه ضمن بررسی خدمات طراحی ویلا در زمینه‌های گفته شده و مراحل انجام کار، حرفه‌ای‌ترین شرکت در این زمینه را نیز معرفی خواهیم کرد.

چرا طراحی ویلا مدرن تا این اندازه طرفدار دارد؟ چه مراحلی باید طی شوند؟

امروزه طراحی ویلاها طبق آخرین متدها و سبک‌های معماری پیش می‌رود و سبک مدرن که یکی از خلاقانه‌ترین و زیباترین سبک‌های معماری است توانسته بخش اعظم پروژه‌های طراحی و ساخت ویلا را به خود اختصاص دهد. با سبک مدرن می‌توانید از فضاهای ویلای خود به شکل بهتر و کاربردتری استفاده کنید، نورگیری بهتری داشته باشید، در آینده هر زمان خواستید فضای خانه را طبق طراحی جدید گسترش دهید، توازن و تعادل در همه جای دکوراسیون داخلی و خارجی داشته باشید و در نهایت هزینه معقول‌تری بپردازید.

شرکت‌های حرفه‌ای در زمینه طراحی ویلا مدرن قبل از هر چیز ابتدا هدف شما را از طراحی و ساخت ویلا می‌پرسند تا تمامی برنامه ریزی‌ها، طراحی فضاها و بودجه بندی را براساس آن تنظیم کنند. پس از آن بهترین مکان برای ساخت ویلا را به شما پیشنهاد می‌کنند و اگر با شرکت‌هایی همکاری داشته باشید که علاوه بر کار طراحی و ساخت، مشاوره نیز ارائه می‌کنند با قطعیت می‌توان گفت که بهترین نوع ویلای مدرن را تحویل خواهید گرفت. بعد از مشخص کردن زمین و مواد و متریال های لازم، برآوردی از هزینه کل انجام خواهد شد که هر چقدر شرکت طراحی ویلا حرفه‌ای‌تر باشد، قادر خواهد بود هزینه‌های شما را کمتر کند. در نهایت مراحل ساخت‌وساز شروع شده و در هر مرحله جزئیات روند کار با شما چک خواهد شد.

طراحی ویلا کلاسیک با سبک مدرن فاصله زیادی دارد و در این سبک به تجملات و لوکس بودن فضاهای مختلف دقت می‌شود و مزایای طراحی ویلا مدرن را ندارد. به همین دلیل عموم افراد به سمت طراحی مدرن ویلاها می‌روند تا در عین سادگی و لوکس بودن از کلیه مزایای یک طراحی حرفه‌ای هم استفاده کنند.

طراحی ویلا مدرن، باغ ویلا و محوطه سازی با بیش از ۱۰۰ طرح مختلف

بهترین مدل طراحی باغ ویلا ۱۰۰۰ متری در تهران

طراحی باغ ویلا در متراژهای بالای ۵۰۰ متر نه تنها یک نوع سرمایه گذاری برای آینده است بلکه بهترین فرصت برای دور شدن از هیاهوی شهر و آلودگی محیط و رفتن به جایی برای آرامش گرفتن و سپری کردن اوقات فراغت هم محسوب می‌شود.

طراحی باغ ویلا به شکل اصولی و حرفه‌ای نیاز به سپری شدن مراحلی دارد که اگر اصولی و منطقی پیش نرود خسارات زیادی به بار خواهد آورد. برای اینکه بهترین نوع طراحی و ساخت را برای باغ ویلای مدنظرتان انجام دهید باید با تیمی همکاری داشته باشید که نقشه‌هایی از پروژه را طراحی و برای تأیید با شما به اشتراک بگذارد. با توجه به محل ساخت طراحی و ساخت باغ ویلا ۱۰۰۰ متری یا در متراژ دلخواه، باید بهترین متریال برای دکور داخلی و خارجی انتخاب شوند.

پس از سپری کردن مراحل طراحی و ساخت دکور داخلی و خارجی باغ ویلا، نوبت به محوطه سازی و مشخص کردن نوع نمای ویلاست. محوطه سازی ویلا باغ نسبت به ویلاهای دیگر اهمیت بسیار بیشتری دارد چرا که دقیقا نقطه تمایز بین یک ویلا باغ و ویلای معمولی است. بنابراین باید برای داشتن یک محوطه سرسبز و شیک، از مرحله انتخاب تجهیزات و چیدمان وسایل اولیه تا ساخت و اجرا با یک تیم حرفه‌ای همکاری داشته باشید.

به همین دلیل گفته می‌شود که طراحی باغ ویلا با آنکه بیشتر بر روی محوطه سازی و ساخت فضای سرسبز و بسیار زیبا تأکید دارد اما اصول و قواعد طراحی ویلا الزام می‌کنند که تمامی بخش‌های داخلی و خارجی با هماهنگی و تناسب کامل پیش بروند.

طراحی ویلا مدرن، باغ ویلا و محوطه سازی با بیش از ۱۰۰ طرح مختلف

محوطه سازی ویلا طبق درخواست و نیاز شما از صفر تا صد

محوطه سازی ویلا یکی از مراحل بسیار مهم و حیاتی در طراحی ویلا به شمار می‌روند با این حال بسیاری از کارفرمایان آن را به ایجاد یک فضای سرسبز با مرزبندی مشخص محدود می‌دانند. این در حالی است که به دلیل اهمیت بسیار بالای طراحی محوطه ویلا، برخی افراد تنها با شرکت‌هایی که در این زمینه به شکل تخصصی فعالیت دارند همکاری می‌کنند. محوطه ویلا هویت ظاهری آن را تشکیل می‌دهد و اولین بخشی است که با ورود به فضای ویلا با آن روبرو می‌شوید. بنابراین محوطه سازی یا طراحی و اجرای لند اسکیپ باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود.

در شرکت‌های حرفه‌ای گام اول محوطه سازی ویلا، طراحی اولیه با توجه به ویژگی‌های ویلا و سبک آن و همچنین ترکیب فضای سبز و تجهیزاتی است که باید در آن قرار بگیرند. گام دوم مشخص کردن ابعاد تجهیزات، محل قرارگیری و همچنین مشخص کردن نوع پوشش سبز و تناسب آن با سبک معماری فضای محوطه و نماست. گام سوم، مشخص کردن مسیر رفت و آمد و جنس آن، نورپردازی و تزیینات دکوراتیو است. گام چهارم نیز مربوط به طراحی سیستم‌های آبیاری و سازه‌های آبی، رفاهی و تفریحی است. هر یک از این مراحل اصول و قواعد خاص خود را دارد که همکاری با یک شرکت غیر حرفه‌ای نه تنها هزینه‌های سنگینی ایجاد می‌کند بلکه به کل طراحی ویلا نیز آسیب خواهد زد.

طراحی ویلا مدرن، باغ ویلا و محوطه سازی با بیش از ۱۰۰ طرح مختلف

بهترین شرکت طراحی ویلا تهران

اگر انتظار شما از طراحی ویلای مدرن، باغ ویلا و محوطه سازی ویلای مسکونی شما این است که تمامی اصول و قواعد مهندسی رعایت شده باشند و همگام با هر مرحله، مشاوره حرفه‌ای و تخصصی دریافت کنید، هزینه‌ها را در عین حفظ کیفیت پایین بیاورید و زمان طراحی تا اجرا و احداث کامل به حداقل ممکن برسد، ما بهترین شرکت طراحی ویلا تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

گروه معماری آد با سال‌ها تجربه موفق و اثبات این موضوع از طریق پروژه‌های در حال اجرا و احداث شده، یکی از بهترین شرکت‌ها در خصوص طراحی انواع ویلا در سبک‌های مختلف است. توصیه می‌کنیم برای ارائه اطلاعات کامل و صحبت در خصوص هزینه‌ها با متخصصین این شرکت تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 687047

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha