سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

ناصر قراگزلو: امارات در سه بازی قبلی 3 بار شکست خورده به همین دلیل نیز حریف تیم‌ملی کشورمان در دیدار برابر ایران به دنبال اعاده حیثیتی است که در چند دیدار قبلی خود آن را در برابر تیم‌های همگروهش از دست داده است.

میداودی، نصرتی و رجب‌زاده در اردوی تیم‌ملی

چهره‌های زیادی در هتل محل استقرار تیم‌ملی ایران در دبی حضور یافتند که شاید مهمترین آنها سه ملی‌پوشی بودند که البته برای دیدار با تیم‌ملی امارات به تیم‌ملی دعوت نشدند.

میلاد میداودی و محمد نصرتی

 دو بازیکنی بودند که یکشنبه شب در هتل محل اقامت تیم‌ملی ایران حضور یافتند و دقایقی را با بازیکنان و کادر فنی به گفت‌وگو پرداختند.

مهدی رجب‌زاده نیز ظهر دوشنبه (دیروز) در اردوی تیم‌ملی حضور یافت و بعد از گفت‌وگو با سرمربی و بازیکنان، نزد دکتر خانلری رفت تا آخرین MRI از پای مصدومش را به پزشک تیم‌ملی نشان دهد.

رجب‌زاده در این خصوص گفت: «با علی دایی و سایر اعضای کادر فنی صحبت کردم اما به عنوان بازیکن حرفه‌ای درخصوص حضورم در تیم‌ملی، حرفی با یکدیگر نزدیم.»

 دو لژیونر آلمانی زودتر از اسپانیایی‌ها آمدند

تنها کمبودی که علی دایی در اردوی تیم‌ملی ایران در امارات احساس می‌کرد نبود چهار لژیونر اروپایی بود که در اردو حضور نداشتند اما این  مشکل تیم‌ملی برطرف شد.

مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان ساعت 3 بامداد دوشنبه گذشته به اردوی تیم‌ملی در امارات پیوستند و در همین رابطه قرار بود دو لژیونر لالیگایی کشورمان نیز تا دیشب به اردوی تیم کشورمان بپیوندند.

 کریمیان تنها مصدوم تیم‌ملی

ملی‌پوش تیم برق شیراز تنها بازیکن مصدوم در جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم‌ملی است.
کریمیان بازیکنی است که به دلیل درد از ناحیه کمر تحت نظر پزشک تیم‌ملی تحت درمان است.

خانلری پزشک تیم‌ملی با تایید مطلب فوق اظهار داشت: «کریمیان از ناحیه کمر دچار اسپاسم عضلانی شده اما درصددیم این بازیکن را هر چه زودتر برای حضور در تیم‌ملی مهیا سازیم و جدا از این بازیکن سایر بازیکنان در وضعیت خوبی به سر می‌برند.»

بازتاب کم حضور تیم‌ملی در رسانه‌های اماراتی

ورود تیم‌ملی فوتبال ایران به شهر دبی انعکاس چندانی در رسانه‌ها و روزنامه‌های اماراتی نداشته است. اکثر روزنامه‌های امارات به مراسم ویژه قهرمانی جوانان اماراتی در مسابقات قهرمانی آسیا و تمرینات تیم‌ملی کشورشان پرداختند و تنها روزنامه البیان در تیتری مختصر از ورود تیم‌ملی ایران به دبی خبر داده است.

 دومین تمرین تیم‌ملی در ورزشگاه النصر

تیم‌ملی فوتبال ایران دومین جلسه تمرینی‌اش را (دیشب) در ورزشگاه النصر برگزار کرد. در این تمرین لژیونرهای اروپایی نیز در جمع ملی‌پوشان کشورمان حضور یافتند تا تمرینات تیم‌ملی ایران با حضور تمامی بازیکنان برگزار شود.

 هواداران ایرانی مقیم امارات که اتفاقا تعدادشان نیز کم نیست در چند روز اخیر با مشکلات زیادی برای تهیه بلیت مواجه بودند. این موضوع، هواداران فوتبال ایران را برای رویارویی مقابل تیم امارات و تماشای بازی از نزدیک با مشکلات جدی مواجه خواهد ساخت.

 سرمربی تیم‌ملی در دبی پا به توپ شد

در اولین جلسه تمرینی تیم‌ملی فوتبال ایران برای دیدار با تیم‌ملی امارات، علی دایی پا به توپ شد و در یک بخش مهم تمرینی با ارسال سانترهای بلند و شوت به دروازه، مدافعان را مجبور کرد ضربات را دفع کنند.

سرمربی تیم‌ملی برنامه‌های تاکتیکی‌اش را به مدافعان داد و از آنها خواست که از کوچکترین اشتباه در این رابطه خود‌داری کنند.

علی دایی اما دوشنبه‌شب پس از انجام تمرینات تیم‌ملی در گفت‌وگویی اظهار داشت: «خبرنگاران زیادی در کشور امارات از من سئوال کردند که ما برای تساوی به امارات آمدیم که در جواب آنها اعلام کردم اصلا برای کسب تساوی به مصاف امارات نمی‌رویم چون ایران یک تیم شناخته شده در آسیاست و قطعا در برابر امارات نیز برای کسب پیروزی به میدان خواهد رفت. برای تیم ایران، بازی در داخل خانه و خارج از خانه فرقی ندارد و ما در هر حالتی برای برد به مصاف حریفان می‌رویم.»

سرمربی تیم‌ملی در ادامه از نگرانی‌هایش در آستانه دیدار با تیم‌ملی امارات می‌گوید: «تیم‌ملی امارات در کادر فنی و در جمع بازیکنانش تغییراتی داشته به همین دلیل نیز از تفکرات کادر فنی جدید امارات شناختی ندارم اما مهم‌ترین نکته برای ما، مسائل تیم خودمان است تا موارد حریف. اعتقاد دارم اگر تفکرات تاکتیکی‌مان به شکل خوبی برابر حریف پیاده شود قطعا برنده بازی با امارات ما خواهیم بود.»

علی دایی در پایان حرف‌هایش خاطرنشان ساخت: «من فکر می‌کنم نسبت به بقیه تیم‌های همگروه  شانس بیشتری داریم و در واقع شک ندارم تیم‌ملی ما به جام‌جهانی صعود خواهد کرد. »

 بازیکنان ایران از شکست امارات می‌گویند

ملی‌پوشان تیم کشورمان در امارات در مصاحبه‌های اخیر خود با قدرت از شکست میزبان حرف می‌زنند.

جلال حسینی درخصوص دیدار با تیم‌ملی امارات می‌گوید:‌ «بازی بسیار حساسی مقابل امارات پیش رو داریم چرا که آنها آخرین فرصت خود برای صعود را در این بازی جست‌وجو می‌کنند اما اگر قدر فرصت‌هایمان را بدانیم می‌توانیم امارات را شکست دهیم.»

قربانی، مدافع تیم‌ملی کشورمان نیز اعتقاد دارد: «امارات تمام تلاشش را انجام می‌دهد اما اگر مسئله خاصی پیش نیاید تیم ایران به آسانی از سد حریف عبور خواهد کرد و ما توانایی شکست دادن امارات را حتی در خانه‌اش نیز داریم.»

 ترکیب احتمالی تیم‌ملی در برابر امارات

تیم‌ملی کشورمان به نسبت دیدار دوستانه‌اش مقابل قطر تغییرات زیادی در ترکیب خود خواهد داشت.

سیدمهدی رحمتی، حسین کعبی، سیدجلال حسینی، پیروز قربانی، ستار زارع، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام، کریم باقری، مسعود شجاعی، وحید هاشمیان، غلامرضا رضایی (رسول خطیبی) 11 بازیکن احتمالی هستند که در سیستم 2-4-4 علی دایی به مصاف تیم‌ملی امارات خواهند رفت.

کد خبر 68641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز