دانلود فصل هفتم 7 قسمت چهارم 4 جوکر (فینال دوم جوکر) با . در ادامه مطلب دانلود فصل 7 قسمت 4 سریال جوکر امکان‌پذیر است. برای دانلود قانونی فصل هفتم قسمت چهارم سریال جوکر (قسمت چهارم فینال دوم جوکر) با ترافیک رایگان و کیفیت عالی در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود سریال جوکر فصل 7 هفتم قسمت 4 چهارم فینال جوکر با ترفیک رایگان و لینک مستقیم.jpg

دانلود فصل هفتم قسمت چهارم جوکر (فصل 7 قسمت 4 فینال جوکر)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سریالینو، قسمت چهارم فصل هفتم جوکر (فینال دوم) منتشر شد. رئالیتی شو جوکر ساخته احسان علیخانی، که این روزها به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های نمایش خانگی محسوب می‌شود، به ایستگاه هفتم رسیده است. در قسمت چهارم فینال دوم جوکر، 9 شرکت‌کننده به رقابت می‌پردازند تا برنده این رئالیتی شو جذاب مشخص شود.

برای دانلود جوکر فصل هفتم 7 قسمت چهارم 4 با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فصل 7  قسمت 4  جوکر

********************************

بازیگران فصل 7 جوکر قسمت 4

همان‌طور که می‌دانید فینال رئالیتی شو جوکر در قالب دو فصل (فصل 6 و 7) برگزار می‌شود که در هر فصل 9 تن از بهترین‌های فصل‌های قبلی با هم به رقابت می‌پردازند. یعنی کسانی که در فصول مقدماتی دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند. در هفته‌های گذشته و پس از پایان فینال اول رئالیتی شو جوکر، سؤالاتی از قبیل «بازیگران فصل هفتم جوکر چه کسانی هستند» یا «مهمانان فینال دوم جوکر کیا هستند» در ذهن بسیاری از مخاطبان نقش بسته بود و متداول‌ترین سؤال شما عزیزان از پشتیبانی سریالینو محسوب می‌شود. حالا با شروع فصل هفتم و پخش اولین قسمت آن، شرکت‌کنندگان این فصل کاملاً مشخص شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

در قسمت چهارم فصل هفتم جوکر (فینال دوم)، 9 چهره محبوب حضور دارند که عبارتند از حامد آهنگی، یوسف صیادی، امین حیایی، سام درخشانی، سیروس میمنت، علیرضا استادی، هومن برق نورد، امیر مهدی ژوله و غلامرضا نیکخواه. هنرمندانی که در فصل‌های گذشته لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان خلق کرده‌اند. در واقع کسانی که در فصل‌های پیشین، بیشتر از همه دیگران را خندانده‌اند و یا خودشان کمتر از بقیه خندیده‌اند.

با حضور این همه کمدین و چهره‌های توانای استندآپ کمدی در کنار یکدیگر، باید منتظر صحنه‌های بسیار جذاب و به یاد ماندنی در این فصل بود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم دانلود فصل 7 قسمت 4 سریال جوکر را به هیچ عنوان از دست ندهید تا در کنار خانواده و عزیزان‌تان لحظات شاد و مفرحی را تجربه نمایید. برای دانلود می‌توانید بر روی لینک بالا کلیک نمایید و این اپیزود را در کیفیت دلخواه خود دریافت کنید.

دانلود جوکر فصل 7 هفتم قسمت 4 چهارم کامل با ترافیک رایگان | دانلود فینال دوم قسمت چهارم 4 سریال جوکر با لینک مستقیم

درباره رئالیتی شو جوکر فصل هفتم قسمت چهارم

رئالیتی شو جوکر فصل 7 قسمت 4 یک سریال ایرانی در در فضایی جذاب و خنده‌دار است که به کارگردانی حامد میرفتاحی و احسان علیخانی و همچنین تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی تولید شده است. مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در فصل هفتم جوکر مانند قسمت قبلی فینال (فصل 6) و بر خلاف پنج فصل مقدماتی که 8 هنرمند حضور داشتند، 9 نفر از شخصیت‌های مشهور هنری شرکت دارند. این افراد از میان بهترین های فصول قبلی انتخاب شده‌اند.

نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که این برنامه به خوبی توانسته رضایت مخاطبان را جلب نماید و همین امر آن را به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در سالیان اخیر بدل نموده است. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است. تاکنون پنج فصل مقدماتی و یک فینال از این رئالیتی شو تکمیل شده و حالا به قسمت چهارم فصل هفتم که حکم دومین فینال را دارد، رسیده‌ایم. جایی که بهترین‌های فصول قبلی و به عبارتی بهترین استندآپ کمدین‌های ایران در کنار هم جمع شده‌اند.

برای دانلود قسمت چهارم از بخش دوم فینال جوکر بر روی لینک موجود در بالای همین صفحه کلیک کنید.

زمان پخش سریال جوکر فصل 7 قسمت 4

قسمت جدید سریال جوکر دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. بر همین اساس قسمت چهارم فصل هفتم نیز در روز دوشنبه 6 تیر ماه 1401 در سایت‌های دانلود قانونی فیلم و سریال مانند سریالینو انتشار یافته و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

برای دانلود این اپیزود می‌توانید بر روی لینک موجود در ابتدای همین صفحه کلیک کنید و آن را در کیفیت دلخواه دریافت نمایید.

نظرات مخاطبان درباره قسمت دوم فینال جوکر (فصل 7 قسمت 4)

- بسیار شیرین و دیدنی. منتظرم قسمت آخر این فصلیم.

- به نظرم فصل یکی از بهترین فصل‌ها بود. حامد آهنگی و صیادی و امین حیایی و ... همه خوب بودند.

- یوسف صیادی و حامد آهنگی هم از نظر اخلاقی و هم از نظر حرفه ای کم رقیبن. دمشون گرم.

- ممنون از سریالینو که قسمت جدید رو اینقدر سریع برامون میزارین. به نظر من که قسمت چهارم فصل هفتم جوکر تا اینجا بهترین قسمت فینال بوده.

- این حامد آهنگی عاااالیه. بهترین کمدین ایرانه. تا حالا کجا بودی

- من فقط نگران اینم که جوکر داره تموم میشه. بعد از این انگار هفته‌مون یه چیزی کم داره

- آقای نیکخواه رو خیلی دوست دارم. خیلی با شخصیتن. یه جنتلمن واقعی

- خدایاااااا شکرت. قسمت 4 فصل 7 جوکر هم اومد. یه هفته منتظرش بودم

درباره رئالیتی شو جوکر

جوکر یک مسابقه کمدی است با اسپانسری فیلیمو که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. که البته در فینال تعداد آن‌ها 9 نفر در هر گروه می‌باشد. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

شرکت‌کنندگان از روش‌های مختلفی برای خنداندن دیگران استفاده می‌کنند و انواع مختلفی از کمدی را اجرا می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: اجرای نمایش کمدی، کاراکترسازی و تیپ‌سازی، شوخی‌های کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استندآپ کمدی، استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌های بامزه، پارودی‌سازی آثار مشهور، کمدی فیزیکی و…

دانلود جوکر فصل 7 هفتم قسمت 4 چهارم کامل با ترافیک رایگان | دانلود فینال دوم قسمت چهارم 4 سریال جوکر با لینک مستقیم

هر شرکت کننده که کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان می‌آید و در کنار او ادامه مسابقه را تماشا می‌کند. همچنین میزبان می‌تواند با تشخیص خودش، شرکت‌کننده حذف شده را برای مدت مشخصی به اتاق برگرداند تا دیگران را بخنداند. با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. همچنین به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد.

هم اکنون قسمت چهارم فصل هفتم سریال جوکر (قسمت چهارم فینال دوم جوکر) منتشر شده است که می‌توانید این اپیزود را از طریق لینک‌های دانلود موجود در این صفحه در کیفیت‌های مختلف دریافت کرده و از دیدن آن در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید.

منبع: سریالینو

https://serialino.ir

کد خبر 686285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha