دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

قاهره: به دنبال گزارش‌های مردمی، تعداد زیادی ماشین آتش‌نشانی و خودرو‌های امداد به مرکز هنر‌های آلمانی واقع در مرکز قاهره مراجعه کردند تا مردی را از مرگ نجات دهند

مردم در تماس با پلیس اعلام کردند، مرد جوانی در حالی که یک دست خود را به دیوار این ساختمان تکیه داده از ساختمان آویزان شده و قصد خودکشی دارد.

به همین دلیل گرو‌های امدادی به محل اعزام شدند و از بین خیل جمعیت که اطرف ساختمان جمع شده بودند عبور کردند تا این مرد را نجات دهند.

اما همین‌که ماموران آتش‌نشانی از ساختمان بالا رفتند تا او را نجات دهند با یک مجسمه مواجه شدند که به طور ماهرانه‌ای شبیه انسان ساخته شده بود. سازنده این مجسمه گفت که از ماه‌ها قبل روی این طرح کار می‌کرده است.

کلاه گذاشتن سر گردشگران

دهلی‌نو: ظاهرا اخاذی و کلاه گذاشتن سر گردشگران معضلی فراگیر در بیشتر کشور‌هاست.

کرایه تاکسی یکی از جمله راه‌هایی است که گردشگران به واسطه ناآگاهی، هزینه زیادی برای آن پرداخت می‌کنند اما پرداخت هزینه چندین برابر برای غذا یک موضوع دیگر است.

اخیرا یک زوج آلمانی که برای گردشگری کشور هند را انتخاب کرده بودند، برای غذایی که تنها چند روپیه قیمت داشت، 10 هزار روپیه معادل136 پوند پرداخت کردند.

غذایی که آنها سفارش دادند یکی از متداول‌ترین غذا‌های هندی بود که در ارزان‌ترین رستوران‌ها هم به پایین‌ترین قیمت سرو می‌شود.

با این حال مدیر رستوران با سوء استفاده از نا‌آگاهی آنها این غذا را غذای مخصوص رستورانش معرفی کرد و با کلاه گذاشتن سر آنها پول زیادی به جیب زد. این در حالی است که این زوج پس از بازگشت به هتل ماجرا را برای راهنمای تورشان شرح دادند و او آنها را وادار کرد تا از مدیر رستوران شکایت کنند.

دردسر افسردگی پس از طلاق

توکیو: یک مرد ژاپنی که پس از طلاق دادن همسرش به شدت افسرده شده بود یک راننده تاکسی را دور تا دور شهر چرخاند و دست آخر از پرداخت کرایه به او خودداری کرد.

این مرد 23 ساله به دنبال درخواست همسرش از او جدا شد و بلافاصله پس از بیرون آمدن از دادگاه یک تاکسی گرفت تا او را به خانه‌اش برساند. اما وی بر اثر افسردگی از راننده خواست تا او را در شهر بچرخاند.

راننده هم قبول کرد و پس از چند ساعت رانندگی و طی مسافتی 500 کیلومتری او را به در خانه‌اش رساند.

اما هنگامی که راننده کرایه 3 هزار و 600 دلاری این سفر درون شهری را از این مرد مطالبه کرد، وی از پرداخت آن سر باز زد و کار به زد و خورد کشید. این مرد در اداره پلیس ادعا کرد که راننده از افسردگی او سوء استفاده کرده و تلاش نکرده وی را به خانه‌اش برساند.

اما راننده تاکسی می‌گوید بنا به درخواست این مرد این مدت طولانی را رانندگی کرده و باید همه کرایه به او پرداخت شود.

مراسم عروسی مجازی

لندن: مردی که برای همسر سابقش مراسم عروسی مجازی برگزار کرده بود، ناچار به جدایی از همسر دومش شد. این مرد که به بازی‌های رایانه‌ای معتاد بود، یک بازی را کشف کرد که در آن می‌توانست با طراحی رایانه‌ای، برای فرد مورد علاقه‌اش به صورت مجازی و در دنیای اینترنت جشن عروسی بگیرد.

او که هنوز هم به همسر سابق خود علاقه‌مند بود، مشخصات او را به رایانه داد و به این ترتیب فیلمی از عروسی مجازی آنها در فضای اینترنت تهیه شد.

اما خراب شدن ناگهانی رایانه موجب شد که او ناچار شود از همسر جدیدش که مهندس رایانه بود کمک بخواهد.

این درحالی بود که همسر این مرد در حال تعمیر رایانه با نسخه‌ای از این فیلم مواجه شد و بلافاصله درخواست طلاق داد.

او در دادگاه دلیل درخواست جدایی را تعلق خاطر شوهرش به همسر سابق عنوان کرد و دادگاه هم برای آنها حکم طلاق صادر کرد.

کد خبر 68625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز