یک نماینده مجلس گفت: در دولت سیزدهم هیچ نوع کمبود واکسن را در حوزه مبارزه با بیماری کرونا شاهد نبودیم.

یحیی ابراهیمی

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور و اعلام این خبر از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در دولت سیزدهم نتیجه ورود قاطعانه وزارت بهداشت، دولت آقای رئیسی و شخص رئیس‌جمهور به موضوع مبارزه با بیماری کروناست. 

ابراهیمی در گفتگو با همشهری آنلاین تاکید کرد: از سوی دیگر، مجوز تولید و صدور واکسن ایرانی یکی دیگر از دستارودهای مهم وزارت بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین واکسن از راهبردهای اصلی در مبارزه با بیماری کرونا تلقی می‌شود، گفت: از همین رو یکی از دیگر دستاوردهای ما تسریع روند ورود واکسن‌های خارجی به کشور در کنار به جریان انداختن تولید داخلی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: در دولت سیزدهم هیچ نوع کمبود واکسن را در حوزه مبارزه با بیماری کرونا شاهد نبودیم و این امر قابل تقدیر است.

وی برنامه‌ریزی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را یکی دیگر از عملکردهای موفق وزارت بهداشت دانست و گفت: آرامش امروز جامعه نتیجه زحمات همه مسئولین وزارت بهداشت و دولت سیزدهم است.

دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت اولین بار پنجشنبه ۱۲ خرداد، دومین بار جمعه ۲۰ خرداد و سومین بار یکشنبه ۲۹ خرداد اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی بر اثر بیماری کرونا نداشته‌ایم. 

کد خبر 685191

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha