همشهری آنلاین: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها صبح روز یکشنبه 26 آبان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه گشایش یافت.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه‌ نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور تعدادی از مدیران مسوول خبرگزاری‌ها و مطبوعات، کارشناسان و اصحاب رسانه برگزار شد.

بنا بر اعلام امسال 500 نشریه و خبرگزاری برای دریافت غرفه در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که البته این تعداد به جز غرفه‌های نشریات استانی و هم‌چنین نشریات خارجی است، ضمن این که نمایندگان رسانه‌ای حدود 25 کشور نیز در نمایشگاه پانزدهم حضور دارند که از آن جمله می‌توان به کشورهای ایتالیا، آلمان، پاکستان، ترکیه، چین، ژاپن، عراق، عربستان، فلسطین، فرانسه، مصر، مراکش، ونزوئلا، ویتنام، مالزی، قطر، افغانستان، هند و روسیه اشاره کرد.

هم‌چنین در نمایشگاه امسال سه بخش جدید پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، نشریات دانشجویی علمی ـ تخصصی و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی نیز حضور دارند.

لازم به یادآوری است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با شعار محوری "ارتقاء محتوا و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای" که در محل مصلی تهران برگزار می‌شود تا دوم آذر‌ماه، از ساعت 9 تا 19 پذیرای اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به عرصه‌ اطلاع‌رسانی است. 
 

کد خبر 68455

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز