پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کاردار پاکستان در پی ربوده‌شدن یک دیپلمات ایرانی در اسلام آباد، به وزارت امور خارجه احضار و مرتب اعتراض کشورمان به وی ابلاغ شد

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرکل آسیای غربی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با احضار کاردار سفارت پاکستان به وزارت خارجه در غیاب سفیر این کشور در تهران، به فراهم نبودن اقدامات امنیتی برای حفظ جان دیپلماتها براساس کنوانسیون وین اعتراض کرد.

محمد علی قانع زاده به شدت اقدام اخیر تروریستی ربوده شدن دیپلمات ایرانی را محکوم کرد و افزود: مقامات جمهوری اسلامی ایران انتظار دارند هرچه سریعتر دولت پاکستان با همه توان حشمت الله عطارزاده ، دیپلمات جمهوری اسلامی ایران را آزاد کنند.

کاردار سفارت پاکستان نیز گفت: دولت پاکستان دربالاترین سطح این اقدام تروریستی را محکوم کرد و مصمم است تا افراد خاطی را به سزای اعمال خود برساند.

نصر الله خان افزود: دولت پاکستان همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا دیپلمات جمهوری اسلامی ایران را به هر نحو ممکن آزاد کند .

وی قول داد: موضوع را در اسرع وقت از طریق وزارت امورخارجه پاکستان پیگیری کند و نتیجه را به اطلاع دولت جمهوری اسلامی ایران برساند.

کد خبر 68261

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز